Zobrazit minimální záznam

Management a marketing of the project Sports talent of the year and its implementation for period 2014-2015
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorMolnár, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-27T04:54:38Z
dc.date.available2017-05-27T04:54:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67917
dc.description.abstractNázev práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akcecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Management and marketing of the project Sports talent of the year and its implementation for period 2014-2015 Targets: The aim of this thesis is to propose improvements of the project Sports talent of the year for period 2014 - 2015. The project is focused on healthy lifestyle of the primary school pupils in the Czech Republic. The author based on analysis of previous years which were realized by a profit organization. His own contributions are made by the implementation of the project. Methods: There is a case study used to analyze the information about the project Sports talent of the year. Analysis of the conditions is carried out with the aid of PEST analysis, Porter's model of five forces, and analysis of resources. SWOT analysis is applied to synthesize previous analyzes. Results: The study revealed gaps especially in the management activities of the project Sports talent of the year. The greatest gaps can be seen in the branch of staffing, marketing and communications and financing. Key words: sports event, project, non profit organization, SWOT analysis, management and marketing of sports eventen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní akcecs_CZ
dc.subjectnezisková organizacecs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectmanagement a marketing sportovní akcecs_CZ
dc.subjectsports eventen_US
dc.subjectnonen_US
dc.subjectprofit organizationen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectmanagement and marketing of sports eventen_US
dc.titleManagement a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-06
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId135081
dc.title.translatedManagement a marketing of the project Sports talent of the year and its implementation for period 2014-2015en_US
dc.contributor.refereeTejkal, Karel
dc.identifier.aleph001774175
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akcecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Management and marketing of the project Sports talent of the year and its implementation for period 2014-2015 Targets: The aim of this thesis is to propose improvements of the project Sports talent of the year for period 2014 - 2015. The project is focused on healthy lifestyle of the primary school pupils in the Czech Republic. The author based on analysis of previous years which were realized by a profit organization. His own contributions are made by the implementation of the project. Methods: There is a case study used to analyze the information about the project Sports talent of the year. Analysis of the conditions is carried out with the aid of PEST analysis, Porter's model of five forces, and analysis of resources. SWOT analysis is applied to synthesize previous analyzes. Results: The study revealed gaps especially in the management activities of the project Sports talent of the year. The greatest gaps can be seen in the branch of staffing, marketing and communications and financing. Key words: sports event, project, non profit organization, SWOT analysis, management and marketing of sports eventen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990017741750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV