Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015
Management a marketing of the project Sports talent of the year and its implementation for period 2014-2015
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67917Identifikátory
SIS: 135081
Katalog UK: 990017741750106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9008]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tejkal, Karel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
6. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
sportovní akce, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akceKlíčová slova (anglicky)
sports event, non, profit organization, SWOT analysis, management and marketing of sports eventNázev práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akce
Title: Management and marketing of the project Sports talent of the year and its implementation for period 2014-2015 Targets: The aim of this thesis is to propose improvements of the project Sports talent of the year for period 2014 - 2015. The project is focused on healthy lifestyle of the primary school pupils in the Czech Republic. The author based on analysis of previous years which were realized by a profit organization. His own contributions are made by the implementation of the project. Methods: There is a case study used to analyze the information about the project Sports talent of the year. Analysis of the conditions is carried out with the aid of PEST analysis, Porter's model of five forces, and analysis of resources. SWOT analysis is applied to synthesize previous analyzes. Results: The study revealed gaps especially in the management activities of the project Sports talent of the year. The greatest gaps can be seen in the branch of staffing, marketing and communications and financing. Key words: sports event, project, non profit organization, SWOT analysis, management and marketing of sports event