Zobrazit minimální záznam

Teacher's Strategies Solving the Lack of Discipline of Pupils during Teaching at a Junior School
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorŠedová, Iva
dc.date.accessioned2017-05-27T03:52:10Z
dc.date.available2017-05-27T03:52:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67614
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývala problematikou nekázn žák p i výuce na prvním stupni základní školy. Teoretická ást obsahuje charakteristiku základních pojm , informace o u itelských strategiích ešení nekázn , shrnuje poznatky z dostupné pedagogické literatury. V praktické ásti jsou pomocí dotazníku zjiš ovány názory, postoje a zkušenosti u itel i jejich žák na nekáze p i výuce. N které odpov di u itel a žák byly porovnány. Jako dopl ující výzkum je zaznamenán rozhovor s u iteli prvního stupn , porovnány strategie, které u itelé využívají k p edcházení a ešení nekázn ve své t íd , se strategiemi, jakých sama využívám ve své vlastní t íd . Bylo zjišt no, že v tšina u itel i žák odpovídala podobn . U itelé využívají strategie, kterými nejen nekáze žák eší, ale i nekázni p edcházejí.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis dealt with the topic of pupils' lack of discipline at a junior school. The theoretical part contains the basic terms' characteristics, information on teachers' strategies to solve the lack of discipline, and it summarises findings from available literature dealing with pedagogy. In the practical part, opinions, attitudes and experience of teachers and thein pupils concerning the lack of disciple in classes are surveyed using the method of a survey questionnaire. Some answers of teachers and pupils were compared. As a supplementary survey, an interview with junior school teachers was conducted. Some strategies used by teachers to prevent and solve the lack of discipline in their classes were compared with those used by me in my own class. It was found out that majority of teachers' and pupils' answers were similar. Teachers use strategies that not only represent solutions to pupils' lack of discipline but they also prevent indiscipline.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprimární školacs_CZ
dc.subjectnekázeň žákůcs_CZ
dc.subjectvyučovací styl učitelecs_CZ
dc.subjectřízení školní třídycs_CZ
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectpupils' indisciplineen_US
dc.subjectteaching styleen_US
dc.subjectschool class managementen_US
dc.titleUčitelské strategie řešení nekázně žáků při výuce na 1.stupni ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-14
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId160518
dc.title.translatedTeacher's Strategies Solving the Lack of Discipline of Pupils during Teaching at a Junior Schoolen_US
dc.contributor.refereeKrčmářová, Tereza
dc.identifier.aleph001935904
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývala problematikou nekázn žák p i výuce na prvním stupni základní školy. Teoretická ást obsahuje charakteristiku základních pojm , informace o u itelských strategiích ešení nekázn , shrnuje poznatky z dostupné pedagogické literatury. V praktické ásti jsou pomocí dotazníku zjiš ovány názory, postoje a zkušenosti u itel i jejich žák na nekáze p i výuce. N které odpov di u itel a žák byly porovnány. Jako dopl ující výzkum je zaznamenán rozhovor s u iteli prvního stupn , porovnány strategie, které u itelé využívají k p edcházení a ešení nekázn ve své t íd , se strategiemi, jakých sama využívám ve své vlastní t íd . Bylo zjišt no, že v tšina u itel i žák odpovídala podobn . U itelé využívají strategie, kterými nejen nekáze žák eší, ale i nekázni p edcházejí.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis dealt with the topic of pupils' lack of discipline at a junior school. The theoretical part contains the basic terms' characteristics, information on teachers' strategies to solve the lack of discipline, and it summarises findings from available literature dealing with pedagogy. In the practical part, opinions, attitudes and experience of teachers and thein pupils concerning the lack of disciple in classes are surveyed using the method of a survey questionnaire. Some answers of teachers and pupils were compared. As a supplementary survey, an interview with junior school teachers was conducted. Some strategies used by teachers to prevent and solve the lack of discipline in their classes were compared with those used by me in my own class. It was found out that majority of teachers' and pupils' answers were similar. Teachers use strategies that not only represent solutions to pupils' lack of discipline but they also prevent indiscipline.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990019359040106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV