dc.contributor.advisor | Křivánek, Jaroslav | |
dc.creator | Vévoda, Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T03:45:56Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T03:45:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/67584 | |
dc.description.abstract | Simulace přenosu světla je využívána v realistické syntéze obrazu k vytváření fyzikálně věrných obrazů virtuálních scén. Důležitou součástí scén bývají opticky aktivní média (např. vzduch, voda, kůže). Efektivní výpočet přenosu světla v médiích robustní vůči jejich velké rozmanitosti je dosud otevřený problém. Naimplementovali jsme algoritmus UPBP nově vyvinutý Křivánkem et al. Ten řeší tento problém kombinací několika vzájemně se doplňujících předešlých metod s pomocí vzorkování podle násobné důležitosti a vyniká v zobrazování scén, v nichž tyto metody samotné selhávaly. Tato implementace je dostupná online, soustředili jsme se na její důkladný popis, abychom usnadnili a podpořili další výzkum v této oblasti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Light transport simulation is used in realistic image synthesis to create physically plausible images of virtual scenes. Important components of the scenes are participating media (e.g. air, water, skin etc.). Efficient computation of light transport in participating media robust to their large diversity is still an open problem. We implemented the UPBP algorithm recently developed by Křivánek et al. It addresses the problem by combining several complementary previous methods using multiple importance sampling, and excels at rendering scenes where the previous methods alone fail. The implementation is available online, we focused on its thorough description to facilitate and support further research in this field. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | computer graphics | cs_CZ |
dc.subject | light transport simulation | cs_CZ |
dc.subject | image synthesis | cs_CZ |
dc.subject | rendering | cs_CZ |
dc.subject | participating media | cs_CZ |
dc.subject | photon beams | cs_CZ |
dc.subject | beam radiance estimate | cs_CZ |
dc.subject | bidirectional path tracing | cs_CZ |
dc.subject | multiple importance sampling | cs_CZ |
dc.subject | combining estimators | cs_CZ |
dc.subject | computer graphics | en_US |
dc.subject | light transport simulation | en_US |
dc.subject | image synthesis | en_US |
dc.subject | rendering | en_US |
dc.subject | participating media | en_US |
dc.subject | photon beams | en_US |
dc.subject | beam radiance estimate | en_US |
dc.subject | bidirectional path tracing | en_US |
dc.subject | multiple importance sampling | en_US |
dc.subject | combining estimators | en_US |
dc.title | Robust light transport simulation in participating media | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-02-03 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 150060 | |
dc.title.translated | Robust light transport simulation in participating media | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Wilkie, Alexander | |
dc.identifier.aleph | 001936098 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Softwarové systémy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Software Systems | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Softwarové systémy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Software Systems | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Simulace přenosu světla je využívána v realistické syntéze obrazu k vytváření fyzikálně věrných obrazů virtuálních scén. Důležitou součástí scén bývají opticky aktivní média (např. vzduch, voda, kůže). Efektivní výpočet přenosu světla v médiích robustní vůči jejich velké rozmanitosti je dosud otevřený problém. Naimplementovali jsme algoritmus UPBP nově vyvinutý Křivánkem et al. Ten řeší tento problém kombinací několika vzájemně se doplňujících předešlých metod s pomocí vzorkování podle násobné důležitosti a vyniká v zobrazování scén, v nichž tyto metody samotné selhávaly. Tato implementace je dostupná online, soustředili jsme se na její důkladný popis, abychom usnadnili a podpořili další výzkum v této oblasti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Light transport simulation is used in realistic image synthesis to create physically plausible images of virtual scenes. Important components of the scenes are participating media (e.g. air, water, skin etc.). Efficient computation of light transport in participating media robust to their large diversity is still an open problem. We implemented the UPBP algorithm recently developed by Křivánek et al. It addresses the problem by combining several complementary previous methods using multiple importance sampling, and excels at rendering scenes where the previous methods alone fail. The implementation is available online, we focused on its thorough description to facilitate and support further research in this field. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990019360980106986 | |