Show simple item record

Marketing of selected Czech football league clubs
dc.contributor.advisorŠtědroň, Bohumír
dc.creatorČmakal, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-27T03:30:45Z
dc.date.available2017-05-27T03:30:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67513
dc.description.abstractNázev: Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy Cíl: Zanalyzování a porovnání marketingových aktivit vybraných fotbalových klubů působících v ČFL a navržení opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové činnosti, s důrazem na marketingovou komunikaci klubů. Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky zhodnocení marketingu vybraných klubů ČFL ukázaly značné rozdíly v kvalitě marketingových aktivit mezi jednotlivými kluby. V některých oblastech, jako jsou internetové stránky a tištěné materiály, odvádějí kluby kvalitní práci, v jiných, jako jsou sociální sítě nebo přestávkový program, nikoli. I přes nedostatek finančních a personálních zdrojů jsou některé prvky provedeny precizně. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit klubů a jež by byla realizovatelná i v prostředí třetiligových fotbalových klubů. Jedná se především o doporučení v oblasti internetové komunikace, doprovodných programů, soutěží a akcí, které by zvýšily zájem diváků a partnerů o kluby. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová strategie, situační analýza, fotbalcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing of selected Czech football league clubs Objective: Analysis and comparison of the marketing activities of selected Czech football league clubs and proposition of measures that would lead to the improvement of marketing activities, with an emphasis on marketing communications. Methods: PEST analysis SWOT analysis Porters five forces analysis Marketing research - qualitative method - in-depth interview - quantitative method - questionnaires Results: The results of evaluation of the marketing of selected Czech football league clubs showed significant differences in the quality of marketing activities between clubs. In some areas, such as websites, printed materials, clubs perform well. In others, such as, social networks or programs during breaks, they do not. Despite the lack of financial and human resources some elements are made with precision. I also tried to propose some measures that might lead to improvement and streamlining of marketing activities of clubs and that would be realistic even at third league level. These recommendations are mainly in the field of internet communication, accompanying programs, competitions and events that may increase the interest of viewers and partners of the clubs. Key words: Sports marketing, marketing mix, marketing communications, marketing...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSportovní marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectsituační analýzacs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectSports marketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectpositional analysisen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.titleMarketing vybraných klubů České fotbalové ligycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId139893
dc.title.translatedMarketing of selected Czech football league clubsen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001775356
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy Cíl: Zanalyzování a porovnání marketingových aktivit vybraných fotbalových klubů působících v ČFL a navržení opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové činnosti, s důrazem na marketingovou komunikaci klubů. Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky zhodnocení marketingu vybraných klubů ČFL ukázaly značné rozdíly v kvalitě marketingových aktivit mezi jednotlivými kluby. V některých oblastech, jako jsou internetové stránky a tištěné materiály, odvádějí kluby kvalitní práci, v jiných, jako jsou sociální sítě nebo přestávkový program, nikoli. I přes nedostatek finančních a personálních zdrojů jsou některé prvky provedeny precizně. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit klubů a jež by byla realizovatelná i v prostředí třetiligových fotbalových klubů. Jedná se především o doporučení v oblasti internetové komunikace, doprovodných programů, soutěží a akcí, které by zvýšily zájem diváků a partnerů o kluby. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová strategie, situační analýza, fotbalcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing of selected Czech football league clubs Objective: Analysis and comparison of the marketing activities of selected Czech football league clubs and proposition of measures that would lead to the improvement of marketing activities, with an emphasis on marketing communications. Methods: PEST analysis SWOT analysis Porters five forces analysis Marketing research - qualitative method - in-depth interview - quantitative method - questionnaires Results: The results of evaluation of the marketing of selected Czech football league clubs showed significant differences in the quality of marketing activities between clubs. In some areas, such as websites, printed materials, clubs perform well. In others, such as, social networks or programs during breaks, they do not. Despite the lack of financial and human resources some elements are made with precision. I also tried to propose some measures that might lead to improvement and streamlining of marketing activities of clubs and that would be realistic even at third league level. These recommendations are mainly in the field of internet communication, accompanying programs, competitions and events that may increase the interest of viewers and partners of the clubs. Key words: Sports marketing, marketing mix, marketing communications, marketing...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990017753560106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV