Show simple item record

Singing competitions SuperStar and XFactor in czech press-Blesk, Mladá fronta DNES
dc.contributor.advisorVedral, Jan
dc.creatorCharvátová, Terezie
dc.date.accessioned2017-05-27T02:32:23Z
dc.date.available2017-05-27T02:32:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67242
dc.description.abstractV diplomové práci se autorka věnuje popisu masové, později nazývané populární, kultury, a jejím produktům, dvěma vybraným, původně britským, talentovým pěveckým reality show, Česko hledá SuperStar (a Česko Slovenská SuperStar) a X Factor. Jejich soutěžící jsou následně předmětem kvalitativního výzkumu v článcích vybraných periodik. Cílem výzkumu je zjistit pomocí kvalitativní obsahové analýzy, jak zvolená periodika, Mladá fronta DNES a bulvární deník Blesk, svými publikovanými texty konstruují podobu soutěžících zvolených show. Pro kvalitativní výzkum bylo zvoleno časové období, kdy soutěže probíhaly: únor - červen 2004; únor - červen 2008 a září - prosinec 2009.cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis, the author focus on the description of mass, later called popular culture, and its products, the two selected, originally British, talent singing reality show, "Česko hledá SuperStar" (and "Česko Slovenská SuperStar") and X Factor. Their competitors are the subject for qualitative research of articles in periodical press. The aim of the research is using qualitative content analysis to analyse "Mladá fronta DNES" and "Blesk", and how published texts construct contestants of selected shows. For research was selected period of time when the competition was broadcasted, February - June 2004; February - June 2008 and September - December 2009.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPěvecké soutěžecs_CZ
dc.subjecthvězdnostcs_CZ
dc.subjectcelebritacs_CZ
dc.subjecthvězdacs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectBleskcs_CZ
dc.subjectMladá fronta DNEScs_CZ
dc.subjectSinging competitionen_US
dc.subjectstardomen_US
dc.subjectcelebrityen_US
dc.subjectstaren_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectBlesken_US
dc.subjectMladá fronta DNESen_US
dc.titlePěvecké soutěže SuperStar a X Factor v českém tisku - Blesk, Mladá fronta DNEScs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-28
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId139293
dc.title.translatedSinging competitions SuperStar and XFactor in czech press-Blesk, Mladá fronta DNESen_US
dc.contributor.refereeSládková, Hana
dc.identifier.aleph001925113
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV diplomové práci se autorka věnuje popisu masové, později nazývané populární, kultury, a jejím produktům, dvěma vybraným, původně britským, talentovým pěveckým reality show, Česko hledá SuperStar (a Česko Slovenská SuperStar) a X Factor. Jejich soutěžící jsou následně předmětem kvalitativního výzkumu v článcích vybraných periodik. Cílem výzkumu je zjistit pomocí kvalitativní obsahové analýzy, jak zvolená periodika, Mladá fronta DNES a bulvární deník Blesk, svými publikovanými texty konstruují podobu soutěžících zvolených show. Pro kvalitativní výzkum bylo zvoleno časové období, kdy soutěže probíhaly: únor - červen 2004; únor - červen 2008 a září - prosinec 2009.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, the author focus on the description of mass, later called popular culture, and its products, the two selected, originally British, talent singing reality show, "Česko hledá SuperStar" (and "Česko Slovenská SuperStar") and X Factor. Their competitors are the subject for qualitative research of articles in periodical press. The aim of the research is using qualitative content analysis to analyse "Mladá fronta DNES" and "Blesk", and how published texts construct contestants of selected shows. For research was selected period of time when the competition was broadcasted, February - June 2004; February - June 2008 and September - December 2009.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990019251130106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV