Zobrazit minimální záznam

Educational Approach in Children's home and Kindergarten
dc.contributor.advisorKoťátková, Soňa
dc.creatorSoukupová, Martina
dc.date.accessioned2017-06-02T00:42:56Z
dc.date.available2017-06-02T00:42:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6694
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na výchovně-vzdělávací přístupy učitelek v určitém typu mateřské školy - ve škole s prvky Začít spolu - a zdravotních sester v určitém typu dětského domova - v Dětském centru. Teoretická část zpracovává teoretické a odborné poznatky o dítěti předškolního věku v rodině, v MŠ a ve výchovné instituci mimo rodinu. V praktické části zjišťuje, jak probíhají spontánní a řízené činnosti v obou institucích, jaký je jejich denní poměr, jak a kým jsou vytvářeny plány těchto činností. Dále se zabývá tím, jaké jsou metody práce učitelek / zdravotních sester, jak probíhá volná hra dětí, jakým způsobem je do ní v daných institucích zasahováno a jaké hry a hračky mají děti k dispozici.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis looks on to the attitudes of the teachers in a particular type of a nursery school - nursery school with some principles of Step by Step approach and of the nurses in a particular type of children's home - Dětské centrum. In the theoretic part it processes theoretic and technical pieces of knowledge about preschool child in the family, in the nursery school and in the educational institution outside of the family. In the practical part it finds out how the spontaneous and the controlled activities in both of the institutions take place, what is their daily proportion and who and how makes the plans of them. The thesis also looks into the teacher's and nurse's methods and approaches of their work, how the free play of the children take place, in which manner is it interfered (in the institutions) and what are the games and the toys available for the children.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectVýchovně-vzdělávací přístupycs_CZ
dc.subjectpředškolní dítěcs_CZ
dc.subjectdětský domovcs_CZ
dc.subjectmateřská školacs_CZ
dc.subjectEducational Approachen_US
dc.subjectpreschool childen_US
dc.subjectChildren's homeen_US
dc.subjectKindergartenen_US
dc.titleVýchovně-vzdělávací přístupy v dětském domově a v mateřské školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId160548
dc.title.translatedEducational Approach in Children's home and Kindergartenen_US
dc.contributor.refereeMarádová, Eva
dc.identifier.aleph002088675
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zaměřuje na výchovně-vzdělávací přístupy učitelek v určitém typu mateřské školy - ve škole s prvky Začít spolu - a zdravotních sester v určitém typu dětského domova - v Dětském centru. Teoretická část zpracovává teoretické a odborné poznatky o dítěti předškolního věku v rodině, v MŠ a ve výchovné instituci mimo rodinu. V praktické části zjišťuje, jak probíhají spontánní a řízené činnosti v obou institucích, jaký je jejich denní poměr, jak a kým jsou vytvářeny plány těchto činností. Dále se zabývá tím, jaké jsou metody práce učitelek / zdravotních sester, jak probíhá volná hra dětí, jakým způsobem je do ní v daných institucích zasahováno a jaké hry a hračky mají děti k dispozici.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis looks on to the attitudes of the teachers in a particular type of a nursery school - nursery school with some principles of Step by Step approach and of the nurses in a particular type of children's home - Dětské centrum. In the theoretic part it processes theoretic and technical pieces of knowledge about preschool child in the family, in the nursery school and in the educational institution outside of the family. In the practical part it finds out how the spontaneous and the controlled activities in both of the institutions take place, what is their daily proportion and who and how makes the plans of them. The thesis also looks into the teacher's and nurse's methods and approaches of their work, how the free play of the children take place, in which manner is it interfered (in the institutions) and what are the games and the toys available for the children.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020886750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV