Zobrazit minimální záznam

The Crisis Communication of the Government of the Czech Republic during the Bootleg Alcohol Affair in 2012
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorHájek, Lukáš
dc.date.accessioned2017-05-27T01:09:10Z
dc.date.available2017-05-27T01:09:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66844
dc.description.abstractBakalářská práce Krizová komunikace vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012 se zabývá případovou studií krizové komunikace vládní instituce během bezprecedentní krize. V první části jsou přiblížena teoretická východiska problematiky krizové komunikace skrze různé přístupy domácích i zahraničních odborníků na krizovou komunikaci. Na základě jejich studií a zjištěných závěrů je popsána podoba modelu ideální krizové komunikace, který definuje správné komunikační postupy a strategie v jednotlivých fázích každé krize. Následně se text věnuje vládě ČR a jejím komunikačním strukturám jako hlavnímu subjektu vybrané krizové komunikace. Popsána je i bezprecedentní krizová situace, kterou je tzv. metylalkoholová kauza. Dále se studie zabývá samotnou krizovou komunikací vlády ČR a jednotlivých ministerstev prostřednictvím popisu jednotlivých komunikačních výstupů v čase. Sledován je i mediální prostor a reflexe komunikačních výstupů vlády ČR v něm. Na závěr je krizová komunikace vyhodnocena na základě své vlastní úspěšnosti a také pomocí srovnání se zjištěními expertů na krizovou komunikaci. Toto vyhodnocení je doprovozeno i konkrétními návrhy na zlepšení krizové komunikace pro případné další potenciální krize a potřeby jejich řešení.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor's thesis The Crisis Communication of the Czech Cabinet During the Bootleg Methyl Alcohol Affair of 2012 deals with the case study of the governmental institution's crisis communication during the unprecedented crisis. The theoretical background of a crisis communication is described in the first part of the thesis by several native Czech and foreign crisis communication experts. The image of an ideal crisis communication model is described by the findings of their studies and the conclusions drawn for them. The ideal crisis communication model defines the proper communication process and communication strategies for each phase. Then the thesis analyses the role of the Czech Cabinet, the main player of the crisis, and its communication structure. The unprecedented crisis of the so-called the bootleg methyl alcohol affair, is also described. Furthermore the thesis deals with the crisis communication of the Czech Cabinet and its governmental departments by analysis of communication outputs. The media reflection on the communication outputs of the Czech Cabinet is also delineated. In the end the crisis communication is judged by its success and by comparison to the conclusions of crisis communication specialists. The evaluation is accompanied by specific suggestions for improvement of the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVládacs_CZ
dc.subjectkrizecs_CZ
dc.subjectkrizová komunikacecs_CZ
dc.subjectmetylalkoholcs_CZ
dc.subjectmetanolcs_CZ
dc.subjectalkoholcs_CZ
dc.subjectmetylalkoholová aféracs_CZ
dc.subjectCabineten_US
dc.subjectcrisisen_US
dc.subjectcrisis communicationen_US
dc.subjectmethanolen_US
dc.subjectalcoholen_US
dc.subjectbootleg alcohol affairen_US
dc.titleKrizová komunikace Vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-10
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138830
dc.title.translatedThe Crisis Communication of the Government of the Czech Republic during the Bootleg Alcohol Affair in 2012en_US
dc.contributor.refereeKlimeš, David
dc.identifier.aleph001852016
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Krizová komunikace vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012 se zabývá případovou studií krizové komunikace vládní instituce během bezprecedentní krize. V první části jsou přiblížena teoretická východiska problematiky krizové komunikace skrze různé přístupy domácích i zahraničních odborníků na krizovou komunikaci. Na základě jejich studií a zjištěných závěrů je popsána podoba modelu ideální krizové komunikace, který definuje správné komunikační postupy a strategie v jednotlivých fázích každé krize. Následně se text věnuje vládě ČR a jejím komunikačním strukturám jako hlavnímu subjektu vybrané krizové komunikace. Popsána je i bezprecedentní krizová situace, kterou je tzv. metylalkoholová kauza. Dále se studie zabývá samotnou krizovou komunikací vlády ČR a jednotlivých ministerstev prostřednictvím popisu jednotlivých komunikačních výstupů v čase. Sledován je i mediální prostor a reflexe komunikačních výstupů vlády ČR v něm. Na závěr je krizová komunikace vyhodnocena na základě své vlastní úspěšnosti a také pomocí srovnání se zjištěními expertů na krizovou komunikaci. Toto vyhodnocení je doprovozeno i konkrétními návrhy na zlepšení krizové komunikace pro případné další potenciální krize a potřeby jejich řešení.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis The Crisis Communication of the Czech Cabinet During the Bootleg Methyl Alcohol Affair of 2012 deals with the case study of the governmental institution's crisis communication during the unprecedented crisis. The theoretical background of a crisis communication is described in the first part of the thesis by several native Czech and foreign crisis communication experts. The image of an ideal crisis communication model is described by the findings of their studies and the conclusions drawn for them. The ideal crisis communication model defines the proper communication process and communication strategies for each phase. Then the thesis analyses the role of the Czech Cabinet, the main player of the crisis, and its communication structure. The unprecedented crisis of the so-called the bootleg methyl alcohol affair, is also described. Furthermore the thesis deals with the crisis communication of the Czech Cabinet and its governmental departments by analysis of communication outputs. The media reflection on the communication outputs of the Czech Cabinet is also delineated. In the end the crisis communication is judged by its success and by comparison to the conclusions of crisis communication specialists. The evaluation is accompanied by specific suggestions for improvement of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990018520160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV