Show simple item record

Podcast as a didactic aid of teacher
dc.contributor.advisorBrdička, Bořivoj
dc.creatorKhas, Miloslav
dc.date.accessioned2017-05-27T00:41:16Z
dc.date.available2017-05-27T00:41:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66708
dc.description.abstractNÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je využití podcastu jako výukového prostředku. Diplomová práce se zabývá historií a vývojem tohoto fenoménu a ukazuje možnosti využití na základní škole. Cílem této práce je ukázat nejen výhody a přínos podcastu pro žáka a učitele, ale poukázat i na možné problémy při jeho používání a zavádění. Teoretická část se dotkne aspektů využívání podcastu ve školách a nabídne přehled existujících výzkumů. Další část se zaměří na přehled existujících řešení a příkladů dobré praxe u nás i ve světě. Stěžejní částí je popis experimentu s vlastním řešením podcastu na Základní škole ve Staňkově. Práce může posloužit i jako průvodce podcastem pro případné další zájemce snažící se o podobné aktivity. KLÍČOVÁ SLOVA: Podcast, iPod, informační a komunikační technologie, MP3, zvuk, video, audio nahrávky, vzdělávání, kompetence, školní rádio.cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Podcast as a didactic aid of teacher AUTHOR: Bc. Miloslav Khas DEPARTMENT: Department of Information & Technical Education SUPERVISOR: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRACT: Use of podcast as an educational medium is the principal and crucial topic of this thesis. The diploma thesis is focused on history and development of this phenomenon and points to the possibilities of podcast use at primary schools. The goal of this thesis is to show not only the advantages and benefit of the podcast for pupils and the teacher, but also to highlight the possible problems during its use and introduction. The theoretical part is dealing with aspects and podcast use at schools and provides an overview of existing researches. The other part is giving us an overview of existing solutions and good examples of practice at Czech schools and schools in abroad. The main part represents an experiment description including own solution proposal used at the primary school in Staňkov. This thesis can serve as a podcast guide for other possible interested persons striving for similar activities. KEYWORDS: Podcast, iPod, information and communication technology, MP3, sound, video, audio records, education, competence, school radio.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectPodcastcs_CZ
dc.subjectiPodcs_CZ
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs_CZ
dc.subjectMP3cs_CZ
dc.subjectzvukcs_CZ
dc.subjectvideocs_CZ
dc.subjectaudio nahrávkycs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjectškolní rádiocs_CZ
dc.subjectPodcasten_US
dc.subjectiPoden_US
dc.subjectinformation and communication technologyen_US
dc.subjectMP3en_US
dc.subjectsounden_US
dc.subjectvideoen_US
dc.subjectaudio recordsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectschool radioen_US
dc.titlePodcast jako didaktický prostředek učitelecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-26
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId150278
dc.title.translatedPodcast as a didactic aid of teacheren_US
dc.contributor.refereeČernochová, Miroslava
dc.identifier.aleph002002567
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologiesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information and Communication Technologiesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je využití podcastu jako výukového prostředku. Diplomová práce se zabývá historií a vývojem tohoto fenoménu a ukazuje možnosti využití na základní škole. Cílem této práce je ukázat nejen výhody a přínos podcastu pro žáka a učitele, ale poukázat i na možné problémy při jeho používání a zavádění. Teoretická část se dotkne aspektů využívání podcastu ve školách a nabídne přehled existujících výzkumů. Další část se zaměří na přehled existujících řešení a příkladů dobré praxe u nás i ve světě. Stěžejní částí je popis experimentu s vlastním řešením podcastu na Základní škole ve Staňkově. Práce může posloužit i jako průvodce podcastem pro případné další zájemce snažící se o podobné aktivity. KLÍČOVÁ SLOVA: Podcast, iPod, informační a komunikační technologie, MP3, zvuk, video, audio nahrávky, vzdělávání, kompetence, školní rádio.cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Podcast as a didactic aid of teacher AUTHOR: Bc. Miloslav Khas DEPARTMENT: Department of Information & Technical Education SUPERVISOR: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRACT: Use of podcast as an educational medium is the principal and crucial topic of this thesis. The diploma thesis is focused on history and development of this phenomenon and points to the possibilities of podcast use at primary schools. The goal of this thesis is to show not only the advantages and benefit of the podcast for pupils and the teacher, but also to highlight the possible problems during its use and introduction. The theoretical part is dealing with aspects and podcast use at schools and provides an overview of existing researches. The other part is giving us an overview of existing solutions and good examples of practice at Czech schools and schools in abroad. The main part represents an experiment description including own solution proposal used at the primary school in Staňkov. This thesis can serve as a podcast guide for other possible interested persons striving for similar activities. KEYWORDS: Podcast, iPod, information and communication technology, MP3, sound, video, audio records, education, competence, school radio.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV