dc.contributor.advisor | Stará, Jana | |
dc.creator | Burgstallerová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T23:43:41Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T23:43:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/66431 | |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jaká je současná rodina předškolního dítěte, s důrazem na roli otce v této rodině. V teoretické části jsem se zaměřila na problematiku současné rodiny, problematiku genderu, resp. genderových stereotypů, na význam otce v procesu socializace dítěte, na vliv otce na výchovu dítěte. V teoretické části jsem se také zabývala problematikou spolupráce MŠ s rodinou, s důrazem na roli otce v ní. Empirická část diplomové práce má dvě roviny. Jedna rovina se týká postavení role otce v současné rodině, druhá rovina se týká toho, jak učitelky mateřských škol vnímají otce, respektive jejich zapojení do spolupráce s MŠ. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of my thesis was to find out how the current family of preschool children works, with emphasis on the father's role in the family. In the theoretical part I have focused on the problems of current families, gender issues, respectively gender stereotypes, the importance of a father in a child's socialization process, the influence of the father on the child's upbringing. In the theoretical part, I have also followed up the issues of the kindergarten cooperation with family, with emphasis on the role of the father in it. The empirical part of the dissertation has two levels. The first one is the status of the father in the current family, the second level relates to how kindergarten teachers perceive fathers and their involvement in co-operation with kindergarten. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | role otce v rodině | cs_CZ |
dc.subject | současná rodina | cs_CZ |
dc.subject | role matky v rodině | cs_CZ |
dc.subject | father's role in family | en_US |
dc.subject | family in present day | en_US |
dc.subject | mather's role in family | en_US |
dc.title | Současná rodina s předškolním dítětem se zaměřením na roli otce | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 118545 | |
dc.title.translated | Current family with a preschool child with a focus on the father's role | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001778613 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé diplomové práce bylo zjistit, jaká je současná rodina předškolního dítěte, s důrazem na roli otce v této rodině. V teoretické části jsem se zaměřila na problematiku současné rodiny, problematiku genderu, resp. genderových stereotypů, na význam otce v procesu socializace dítěte, na vliv otce na výchovu dítěte. V teoretické části jsem se také zabývala problematikou spolupráce MŠ s rodinou, s důrazem na roli otce v ní. Empirická část diplomové práce má dvě roviny. Jedna rovina se týká postavení role otce v současné rodině, druhá rovina se týká toho, jak učitelky mateřských škol vnímají otce, respektive jejich zapojení do spolupráce s MŠ. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of my thesis was to find out how the current family of preschool children works, with emphasis on the father's role in the family. In the theoretical part I have focused on the problems of current families, gender issues, respectively gender stereotypes, the importance of a father in a child's socialization process, the influence of the father on the child's upbringing. In the theoretical part, I have also followed up the issues of the kindergarten cooperation with family, with emphasis on the role of the father in it. The empirical part of the dissertation has two levels. The first one is the status of the father in the current family, the second level relates to how kindergarten teachers perceive fathers and their involvement in co-operation with kindergarten. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017786130106986 | |