Zobrazit minimální záznam

Comparison of the results of final examinations graduates of grammar schools
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorKrchová, Radomila
dc.date.accessioned2017-05-26T23:11:08Z
dc.date.available2017-05-26T23:11:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66264
dc.description.abstractZávěrečná práce zpracovává téma víceletých gymnázií. Teoretická část práce se zabývá gymnázii a jejich základní charakteristikou, osmiletým gymnáziem jakožto tradiční formou víceletého gymnázia, jeho pojetím studia a výsledky mezinárodních i republikových šetření s ním souvisejícími. Dále popisuje základní rysy středoškolské soustavy ve Středočeském kraji s přihlédnutím ke gymnaziálnímu vzdělávání. Empirická část je kvantitativní obsahovou analýzou záznamových archů a protokolů maturitních zkoušek z 12 gymnázií Středočeského kraje, která srovnává a hodnotí úspěšnost absolventů osmiletých gymnázií u státních maturitních zkoušek ve srovnání s absolventy gymnázií čtyřletých na území Středočeského kraje v roce 2013. KLÍČOVÁ SLOVA: Gymnázium čtyřleté, víceleté, osmileté, dualismus, jednotná škola, mezinárodní šetření, Středočeský kraj, analýza, komparace, český jazyk, matematika, anglický jazykcs_CZ
dc.description.abstractFinal thesis works with the topic of multi-year grammar schools. The theoretical part of the thesis deals with secondary grammar schools and their characteristics, the eight-year grammar school as a traditional form of multi-year grammar school, its conception of study and the results of international and national research related to them. It also describes the basic features of the school system in the Central Bohemian Region with regard to grammar school education. The empirical part is a quantitative content analysis of the record sheets and proceedings of final examinations of 12 grammar schools in the Central Bohemian Region, which compares and evaluates the success of graduates of eight-year grammar schools in the state school-leaving examinations in comparison with graduates of four-year grammar schools in the Central Bohemian Region in 2013. KEY WORDS: Four-year grammar school, multi-year, eight-year, dualism, comprehensive school, international research, Central Bohemian Region, analysis, comparison, Czech language, maths, English languageen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKomparace výsledků maturitních zkoušek absolventů gymnáziícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-09
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147970
dc.title.translatedComparison of the results of final examinations graduates of grammar schoolsen_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph001851689
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZávěrečná práce zpracovává téma víceletých gymnázií. Teoretická část práce se zabývá gymnázii a jejich základní charakteristikou, osmiletým gymnáziem jakožto tradiční formou víceletého gymnázia, jeho pojetím studia a výsledky mezinárodních i republikových šetření s ním souvisejícími. Dále popisuje základní rysy středoškolské soustavy ve Středočeském kraji s přihlédnutím ke gymnaziálnímu vzdělávání. Empirická část je kvantitativní obsahovou analýzou záznamových archů a protokolů maturitních zkoušek z 12 gymnázií Středočeského kraje, která srovnává a hodnotí úspěšnost absolventů osmiletých gymnázií u státních maturitních zkoušek ve srovnání s absolventy gymnázií čtyřletých na území Středočeského kraje v roce 2013. KLÍČOVÁ SLOVA: Gymnázium čtyřleté, víceleté, osmileté, dualismus, jednotná škola, mezinárodní šetření, Středočeský kraj, analýza, komparace, český jazyk, matematika, anglický jazykcs_CZ
uk.abstract.enFinal thesis works with the topic of multi-year grammar schools. The theoretical part of the thesis deals with secondary grammar schools and their characteristics, the eight-year grammar school as a traditional form of multi-year grammar school, its conception of study and the results of international and national research related to them. It also describes the basic features of the school system in the Central Bohemian Region with regard to grammar school education. The empirical part is a quantitative content analysis of the record sheets and proceedings of final examinations of 12 grammar schools in the Central Bohemian Region, which compares and evaluates the success of graduates of eight-year grammar schools in the state school-leaving examinations in comparison with graduates of four-year grammar schools in the Central Bohemian Region in 2013. KEY WORDS: Four-year grammar school, multi-year, eight-year, dualism, comprehensive school, international research, Central Bohemian Region, analysis, comparison, Czech language, maths, English languageen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990018516890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV