Zobrazit minimální záznam

Co-operation between school and family
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorFárová, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-26T23:09:14Z
dc.date.available2017-05-26T23:09:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66254
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou. Teoretická část charakterizuje dítě předškolní věku. Popisuje jednotlivé oblasti jeho vývoje. Mapuje možnosti spolupráce školy a mateřské školy v kurikulárních dokumentech a různých výchovně vzdělávacích dokumentech. Dále charakterizuje formy spolupráce v programu Začít spolu. Vymezuje pojmy profesní a osobnostní kompetence učitelky MŠ, opírá se při tom o Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Výzkumná část zkoumá naplňování indikátorů stanovených v dokumentu Kompetentní učitel 21. století: Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA, v mateřské škole zařazené v programu Začít spolu, Mateřské školy Raduška Kadaň. Na základě výsledku výzkumu pak popisuje aktivitu, která se uskutečnila ve spolupráci s rodinou v mateřské škole Louny. Mateřské školy, kde autorka několik let pracovala.cs_CZ
dc.description.abstractThe dissertation deals with the forms of cooperation between family and kindergarten. The theoretical part characterizes the preschool child. It discribes each area of preschool children′s evolution? It maps the possibilities of cooperation between schools and kindergartens in the curriculum documents and others educational documents. Also it characterizes forms of cooperation in the education program Step by Step. It defines the concepts of proffesional and personal this findding on the Franework educational program for preschool education. The research examines the fulfillment of theindicators set out in the document named Competent Educator of the 21 st Century: ISSA s Definition of Quality Pedagogy, i tis inclusion in preschool education in program Step by Step, Kindergarten Kadaň. It describes the aktivity based on research, which was held in collaboration with the family in Preschool Šafaříkova louny. The Author of this dissertation worked in this kindergarten for several years.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectpedagogcs_CZ
dc.subjectspolupráce rodiny a školycs_CZ
dc.subjectZačít spolucs_CZ
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectcooperation of family and schoolen_US
dc.subjectStep by Stepen_US
dc.titlePartnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-26
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId119140
dc.title.translatedCo-operation between school and familyen_US
dc.contributor.refereeMazáčová, Nataša
dc.identifier.aleph002002561
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou. Teoretická část charakterizuje dítě předškolní věku. Popisuje jednotlivé oblasti jeho vývoje. Mapuje možnosti spolupráce školy a mateřské školy v kurikulárních dokumentech a různých výchovně vzdělávacích dokumentech. Dále charakterizuje formy spolupráce v programu Začít spolu. Vymezuje pojmy profesní a osobnostní kompetence učitelky MŠ, opírá se při tom o Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Výzkumná část zkoumá naplňování indikátorů stanovených v dokumentu Kompetentní učitel 21. století: Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA, v mateřské škole zařazené v programu Začít spolu, Mateřské školy Raduška Kadaň. Na základě výsledku výzkumu pak popisuje aktivitu, která se uskutečnila ve spolupráci s rodinou v mateřské škole Louny. Mateřské školy, kde autorka několik let pracovala.cs_CZ
uk.abstract.enThe dissertation deals with the forms of cooperation between family and kindergarten. The theoretical part characterizes the preschool child. It discribes each area of preschool children′s evolution? It maps the possibilities of cooperation between schools and kindergartens in the curriculum documents and others educational documents. Also it characterizes forms of cooperation in the education program Step by Step. It defines the concepts of proffesional and personal this findding on the Franework educational program for preschool education. The research examines the fulfillment of theindicators set out in the document named Competent Educator of the 21 st Century: ISSA s Definition of Quality Pedagogy, i tis inclusion in preschool education in program Step by Step, Kindergarten Kadaň. It describes the aktivity based on research, which was held in collaboration with the family in Preschool Šafaříkova louny. The Author of this dissertation worked in this kindergarten for several years.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020025610106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV