Zobrazit minimální záznam

Marketing strategies of the journal Respect
dc.contributor.advisorKřížek, Zdeněk
dc.creatorPiťhová, Lucie
dc.date.accessioned2020-08-24T14:52:10Z
dc.date.available2020-08-24T14:52:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66119
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectRespekten_US
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectRespektcs_CZ
dc.titleMarketingové strategie časopisu Respektcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-02-13
dc.description.departmentStudium humanitní vzdělanosti - Kreativní modulcs_CZ
dc.description.departmentLiberal Arts and Humanities - Creative Moduleen_US
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.identifier.repId144723
dc.title.translatedMarketing strategies of the journal Respecten_US
dc.contributor.refereeČábelková, Inna
dc.identifier.aleph001938397
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLiberal Arts and Humanitiesen_US
thesis.degree.disciplineStudium humanitní vzdělanostics_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Studium humanitní vzdělanosti - Kreativní modulcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Liberal Arts and Humanities - Creative Moduleen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudium humanitní vzdělanostics_CZ
uk.degree-discipline.enLiberal Arts and Humanitiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Studium humanitní vzdělanosti - Kreativní modulcs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990019383970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV