Zobrazit minimální záznam

Motivation of winter tourism participants
dc.contributor.advisorFialová, Dana
dc.creatorLněnička, Marek
dc.date.accessioned2017-05-26T22:27:40Z
dc.date.available2017-05-26T22:27:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/66049
dc.description.abstractV zimním cestovním ruchu spojeném se zimními sporty je možné v posledních letech pozorovat jistou stagnaci. Nedochází již k výraznému celkovému nárůstu počtu účastníků, ale vznikají nové lyžařské areály a stoupá mezi nimi konkurenční boj. Z hlediska konkurenceschopnosti je nutné zabývat se důvody, které vedou ke konečnému výběru lyžařské destinace účastníkem zimního cestovního ruchu. V této práci je věnována pozornost konceptům, které právě ovlivňují výběr destinace. Těmito koncepty, které jsou ve stručnosti představeny na základě zahraniční literatury, jsou: obraz destinace, place attachment a loajalita. Dále byl v průběhu zimní sezony 2015 uskutečněn v nově se rozvíjející destinaci Lipno nad Vltavou výzkum založený na pozorování a rozhovorech s návštěvníky. Následně zde byly aplikovány výše zmíněné koncepty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractIt is possible to observe certain stagnation of the winter tourism which is linked with winter sports. The overall number of participants is not growing any more, however, new ski resorts are being set up and the competition is continuously rising. In order to stay competitive, it is necessary to take into account reasons which leads to the final decision of a tourist to choose certain ski resort. This thesis concentrates on the concepts that influence the process of choosing the destinationThese concepts, which are based on foreign literature are following: destination image, place attachment, loyalty. During the winter season of 2015 there was also a research conducted at the recently developing destination Lipno nad Vltavou, which was based on observations and interviews with the visitors. The above mentioned concepts were applied here. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectZimní cestovní ruchcs_CZ
dc.subjectvýběr destinacecs_CZ
dc.subjectobraz destinacecs_CZ
dc.subjectloajalitacs_CZ
dc.subjectLipno nad Vltavoucs_CZ
dc.subjectWinter tourismen_US
dc.subjectdestination choiceen_US
dc.subjectdestination imageen_US
dc.subjectplace attachmenten_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectLipno nad Vltavouen_US
dc.titleMotivace účastníků zimního cestovního ruchucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-25
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId161918
dc.title.translatedMotivation of winter tourism participantsen_US
dc.contributor.refereeŠpaček, Ondřej
dc.identifier.aleph002005481
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Geography and Regional Developmenten_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Geography and Regional Developmenten_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV zimním cestovním ruchu spojeném se zimními sporty je možné v posledních letech pozorovat jistou stagnaci. Nedochází již k výraznému celkovému nárůstu počtu účastníků, ale vznikají nové lyžařské areály a stoupá mezi nimi konkurenční boj. Z hlediska konkurenceschopnosti je nutné zabývat se důvody, které vedou ke konečnému výběru lyžařské destinace účastníkem zimního cestovního ruchu. V této práci je věnována pozornost konceptům, které právě ovlivňují výběr destinace. Těmito koncepty, které jsou ve stručnosti představeny na základě zahraniční literatury, jsou: obraz destinace, place attachment a loajalita. Dále byl v průběhu zimní sezony 2015 uskutečněn v nově se rozvíjející destinaci Lipno nad Vltavou výzkum založený na pozorování a rozhovorech s návštěvníky. Následně zde byly aplikovány výše zmíněné koncepty. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enIt is possible to observe certain stagnation of the winter tourism which is linked with winter sports. The overall number of participants is not growing any more, however, new ski resorts are being set up and the competition is continuously rising. In order to stay competitive, it is necessary to take into account reasons which leads to the final decision of a tourist to choose certain ski resort. This thesis concentrates on the concepts that influence the process of choosing the destinationThese concepts, which are based on foreign literature are following: destination image, place attachment, loyalty. During the winter season of 2015 there was also a research conducted at the recently developing destination Lipno nad Vltavou, which was based on observations and interviews with the visitors. The above mentioned concepts were applied here. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990020054810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV