Show simple item record

M - technology in teaching and school management
dc.contributor.advisorSvoboda, Petr
dc.creatorŠkop, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-05-26T22:07:27Z
dc.date.available2017-05-26T22:07:27Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65952
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je inovace ve vzdělávání determinována a jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření a interview míru připravenosti a rozsah používání m-technologie s ohledem na budovanou školní infrastrukturu a s ní související odbornou dovednost pedagogů. Management školy získá cenné informace, jaká rizika jsou spojená se zaváděním nové technologie a ve formě příručky se dozví, jak připravit projekt a jak postupovat při budování adekvátní infrastruktury na škole.cs_CZ
dc.description.abstractThis Master thesis deals with mobile technologies used for teaching and for management of schools. The theoretical part attempts to define the phenomenon of m- technologies and specifies both the determinate forms and the effects of the innovation when applied to education. The research portion carried out at primary schools by way of a qualitative survey and an interview examines the degree of readiness and the extent of the use of m-technologies with regard to the constructed school infrastructure and to the professional skill of teachers associated with it. Management of a school will get valuable information about the risks related to the introduction of the new technology and, in form of a guide, it will learn how to prepare a project and what to follow while creating the appropriate infrastructure at a school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmobilní technologiecs_CZ
dc.subjecte-learningcs_CZ
dc.subjectm-learningcs_CZ
dc.subjectoperační systémycs_CZ
dc.subjectpříručkacs_CZ
dc.subjectmobile technologyen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectm-learningen_US
dc.subjectoperating systemsen_US
dc.subjectmanualen_US
dc.titleM - technologie ve výuce a v řízení školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-27
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId149685
dc.title.translatedM - technology in teaching and school managementen_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph001778589
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je inovace ve vzdělávání determinována a jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření a interview míru připravenosti a rozsah používání m-technologie s ohledem na budovanou školní infrastrukturu a s ní související odbornou dovednost pedagogů. Management školy získá cenné informace, jaká rizika jsou spojená se zaváděním nové technologie a ve formě příručky se dozví, jak připravit projekt a jak postupovat při budování adekvátní infrastruktury na škole.cs_CZ
uk.abstract.enThis Master thesis deals with mobile technologies used for teaching and for management of schools. The theoretical part attempts to define the phenomenon of m- technologies and specifies both the determinate forms and the effects of the innovation when applied to education. The research portion carried out at primary schools by way of a qualitative survey and an interview examines the degree of readiness and the extent of the use of m-technologies with regard to the constructed school infrastructure and to the professional skill of teachers associated with it. Management of a school will get valuable information about the risks related to the introduction of the new technology and, in form of a guide, it will learn how to prepare a project and what to follow while creating the appropriate infrastructure at a school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV