dc.contributor.advisor | Svoboda, Petr | |
dc.creator | Škop, Jaroslav | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T22:07:27Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T22:07:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/65952 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je inovace ve vzdělávání determinována a jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření a interview míru připravenosti a rozsah používání m-technologie s ohledem na budovanou školní infrastrukturu a s ní související odbornou dovednost pedagogů. Management školy získá cenné informace, jaká rizika jsou spojená se zaváděním nové technologie a ve formě příručky se dozví, jak připravit projekt a jak postupovat při budování adekvátní infrastruktury na škole. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This Master thesis deals with mobile technologies used for teaching and for management of schools. The theoretical part attempts to define the phenomenon of m- technologies and specifies both the determinate forms and the effects of the innovation when applied to education. The research portion carried out at primary schools by way of a qualitative survey and an interview examines the degree of readiness and the extent of the use of m-technologies with regard to the constructed school infrastructure and to the professional skill of teachers associated with it. Management of a school will get valuable information about the risks related to the introduction of the new technology and, in form of a guide, it will learn how to prepare a project and what to follow while creating the appropriate infrastructure at a school. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | mobilní technologie | cs_CZ |
dc.subject | e-learning | cs_CZ |
dc.subject | m-learning | cs_CZ |
dc.subject | operační systémy | cs_CZ |
dc.subject | příručka | cs_CZ |
dc.subject | mobile technology | en_US |
dc.subject | e-learning | en_US |
dc.subject | m-learning | en_US |
dc.subject | operating systems | en_US |
dc.subject | manual | en_US |
dc.title | M - technologie ve výuce a v řízení školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 149685 | |
dc.title.translated | M - technology in teaching and school management | en_US |
dc.contributor.referee | Trojan, Václav | |
dc.identifier.aleph | 001778589 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Management of Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializations in Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Management of Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se věnuje mobilním technologiím ve výuce a v řízení školy. V části teoretické se zaobírá definicí fenoménu m-technologie, upřesňuje jakými formami je inovace ve vzdělávání determinována a jaké přináší důsledky při aplikaci ve školství. Výzkumná část realizovaná na základních školách zkoumá prostřednictvím dotazníkového šetření a interview míru připravenosti a rozsah používání m-technologie s ohledem na budovanou školní infrastrukturu a s ní související odbornou dovednost pedagogů. Management školy získá cenné informace, jaká rizika jsou spojená se zaváděním nové technologie a ve formě příručky se dozví, jak připravit projekt a jak postupovat při budování adekvátní infrastruktury na škole. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This Master thesis deals with mobile technologies used for teaching and for management of schools. The theoretical part attempts to define the phenomenon of m- technologies and specifies both the determinate forms and the effects of the innovation when applied to education. The research portion carried out at primary schools by way of a qualitative survey and an interview examines the degree of readiness and the extent of the use of m-technologies with regard to the constructed school infrastructure and to the professional skill of teachers associated with it. Management of a school will get valuable information about the risks related to the introduction of the new technology and, in form of a guide, it will learn how to prepare a project and what to follow while creating the appropriate infrastructure at a school. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017785890106986 | |