Korejský herní průmysl se zaměřením na online hry od roku 2000 do současnosti
Korean game industry with a focus on online games from 2000 to the present
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65671Identifiers
Study Information System: 151211
Collections
- Kvalifikační práce [22841]
Author
Advisor
Referee
Zemánek, Marek
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Korean Studies
Department
Institute of East Asian Studies
Date of defense
15. 6. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
MMO, on-line hry, korejské hry, herní průmysl, mytologie her, adaptace herKeywords (English)
MMO, on-line games, Korean games, game industry, mythology, adaptationHlavním předmětem bakalářské práce je analýza korejského herního průmyslu se zaměřením na online hry a nastínění možných cest, kterými se může v budoucnu ubírat. Pro lepší orientaci v dané oblasti jsou v první části práce vysvětleny základní pojmy a všeobecné typy onlinových her, na které je navázáno prezentování historie korejského herního průmyslu a zmínka již o jednotlivých hrách a jejich přínosu pro herní průmysl. Druhá část práce se soustředí na porovnání herního průmyslu mezi západními a asijskými hrami a ukazuje Koreu jako průkopníka eSportových šampionátů. Klíčová slova MMO, online hry, NCsoft, Nexon, eSport, mytologie her, World of Warcraft, korejské hry, adaptace her
The aim of this thesis is to analyze Korean gaming industry with a focus on online games and to outline future possible path where the industry may go. For better orientation in the field I explain major terms and global gaming situation. I continue with a history of Korean gaming, major games themselves and the role they played on the bigger scene. The other part is focused on localization of Korean games in regions of North America and Europe and also shows South Korea as a pioneer in the field of global eSports. Keywords MMO, online games, NCsoft, Nexon, eSports, mythology of games, World of Warcraft, korean games, adaptation