Show simple item record

A Creative Project as the Way to Work with Children with Specific Needs
dc.contributor.advisorJebavá, Jana
dc.creatorRádrová, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-03T09:30:10Z
dc.date.available2017-04-03T09:30:10Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/655
dc.description.abstractNázev práce: Tvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebami Cílpráce: Cílem této práce je nejen představením "tvořivého projektu", jako způsobu práce s dětmi se specifickými potřebami. Je nabídkou prostředků, které vedou k vytváření takového projektu tak, aby byl funkční. Pozorovat a sledovat, jak se v rámci takového projektu děti označené jako děti se specifickými potřebami projevují. Jakým způsobem je to rozvíjí ap. Na tvořivém projektu nabídnout odlišný pohled na učitelskou práci jako na pomáhající profesi, která by měla vycházet z reálného opravdového zkoumání dětských potřeb. Metodika: K dosažení cíle své práce využívám kvantitativního výzkumu prostřednictvím pozorování, dotazování, anketou a rozborem dostupné literatury. To vše jsem použila v průběhu tvořivého projektu. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézy, že tvořivý prostor zlepšuje vztah dítěte k sobě samému, k učiteli, k ostatním dětem a především k učení, že projekt je místem pro rozvoj osobnosti dítěte a že děti, které vykazují nízkou motivaci díky školní neúspěšnosti se v rámci projektu stávají sebevědomějšími a tím jejich motivace k práci a učení roste. Výsledky mohou posloužit jako vodítko pro práci ostatních pedagogů a tím přispět k obohacení učebního procesu. Klíčová slova : tvořivý program, specifické...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleTvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebamics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-04
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29923
dc.title.translatedA Creative Project as the Way to Work with Children with Specific Needsen_US
dc.contributor.refereeBednář, Miloš
dc.identifier.aleph000915338
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Tvořivý projekt jako způsob práce s dětmi se specifickými potřebami Cílpráce: Cílem této práce je nejen představením "tvořivého projektu", jako způsobu práce s dětmi se specifickými potřebami. Je nabídkou prostředků, které vedou k vytváření takového projektu tak, aby byl funkční. Pozorovat a sledovat, jak se v rámci takového projektu děti označené jako děti se specifickými potřebami projevují. Jakým způsobem je to rozvíjí ap. Na tvořivém projektu nabídnout odlišný pohled na učitelskou práci jako na pomáhající profesi, která by měla vycházet z reálného opravdového zkoumání dětských potřeb. Metodika: K dosažení cíle své práce využívám kvantitativního výzkumu prostřednictvím pozorování, dotazování, anketou a rozborem dostupné literatury. To vše jsem použila v průběhu tvořivého projektu. Výsledky: Přijmout či odmítnout hypotézy, že tvořivý prostor zlepšuje vztah dítěte k sobě samému, k učiteli, k ostatním dětem a především k učení, že projekt je místem pro rozvoj osobnosti dítěte a že děti, které vykazují nízkou motivaci díky školní neúspěšnosti se v rámci projektu stávají sebevědomějšími a tím jejich motivace k práci a učení roste. Výsledky mohou posloužit jako vodítko pro práci ostatních pedagogů a tím přispět k obohacení učebního procesu. Klíčová slova : tvořivý program, specifické...cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV