Show simple item record

The marketing research of popularity of WOG Sochi 2014
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorZvelebilová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-26T20:19:57Z
dc.date.available2017-05-26T20:19:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65377
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularitacs_CZ
dc.description.abstractTitle: The marketing research of popularity of WOG Sochi 2014 Objectives: The main objective of this thesis is to determinate the popularity of the WOG Sochi 2014 amongst Czech visitors of these games. Methods: I used the quantitative method of collecting primary data in this thesis. I used the method of personal interviews with using a questionnaire. The compiled questionnaire was distributed by myself to Czech visitors of WOG Sochi 2014 in place of Czech olympic house. The research lasted approximately two weeks and the results were then processed by the computer technology. Results: I have discovered that the WOG Sochi 2014 are very popular among Czech visitors. Research was attended by 200 individuals of whom 182 respondents completed the questionnaire. The results show that WOG Sochi 2014 were attended mainly by Czech visitors between the ages 36 - 45 who are interested in sport and Olympic Games. WOG Sochi 2014 met the expectatiton of all respondents and the respondents would recommend visit Olympics to many other people. Key words: survey, marketing research, Olympic games, WOG Sochi 2014, popularityen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectdotazovánícs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectolympijské hrycs_CZ
dc.subjectZOH Soči 2014cs_CZ
dc.subjectpopularitacs_CZ
dc.subjectsurveyen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectOlympic gamesen_US
dc.subjectWOG Sochi 2014en_US
dc.subjectpopularityen_US
dc.titleMarketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134951
dc.title.translatedThe marketing research of popularity of WOG Sochi 2014en_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001852557
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum popularity ZOH Soči 2014 Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit popularitu ZOH Soči 2014 u českých návštěvníků těchto her. Metody: K marketingovému výzkumu v této práci jsem použila metodu kvantitativního sběru primárních dat, metodu osobního dotazování s využitím dotazníku. Sestavený dotazník byl mnou distribuován mezi české návštěvníky ZOH Soči 2014 v místě dění her, v prostředí Českého olympijského domu. Sběr dat probíhal přibližně dva týdny a získané informace byly zpracovány pomocí počítačové techniky. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu jsem zjistila, že ZOH Soči 2014 jsou mezi českými návštěvníky her velmi populární. Výzkumu se zúčastnilo 200 osob, z nichž 182 respondentů dotazník vyplnili. Ze získaných výsledků vyplývá, že ZOH Soči 2014 se zúčastnili především čeští diváci věkové kategorie 36 - 45 let, kteří se věnují sportu rekreačně a jeví zájem o dění na OH i prostřednictvím médií, kdy nejsou přímo součástí her. ZOH Soči 2014 splnily očekávání všech dotázaných a mnozí by doporučili návštěvu her ostatním. Klíčová slova: dotazování, marketingový výzkum, olympijské hry, ZOH Soči 2014, popularitacs_CZ
uk.abstract.enTitle: The marketing research of popularity of WOG Sochi 2014 Objectives: The main objective of this thesis is to determinate the popularity of the WOG Sochi 2014 amongst Czech visitors of these games. Methods: I used the quantitative method of collecting primary data in this thesis. I used the method of personal interviews with using a questionnaire. The compiled questionnaire was distributed by myself to Czech visitors of WOG Sochi 2014 in place of Czech olympic house. The research lasted approximately two weeks and the results were then processed by the computer technology. Results: I have discovered that the WOG Sochi 2014 are very popular among Czech visitors. Research was attended by 200 individuals of whom 182 respondents completed the questionnaire. The results show that WOG Sochi 2014 were attended mainly by Czech visitors between the ages 36 - 45 who are interested in sport and Olympic Games. WOG Sochi 2014 met the expectatiton of all respondents and the respondents would recommend visit Olympics to many other people. Key words: survey, marketing research, Olympic games, WOG Sochi 2014, popularityen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990018525570106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV