Show simple item record

The marketing concept FC Viktoria Plzeň
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorHusák, Lukáš
dc.date.accessioned2017-05-26T20:09:56Z
dc.date.available2017-05-26T20:09:56Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65324
dc.description.abstractNázev: Marketingová koncepce FC Viktoria Plzeň Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové marketingové koncepce, pomocí analýzy interních a externích faktorů a SWOT analýzy. Daná koncepce povede ke zlepšení marketingové koncepce fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Metody: Pro zjištění nedostatků v marketingové koncepci byla použita metoda analýzy interních a externích faktorů. Při analýze interních faktorů byla využita analýza zdrojů. Při analýze externích faktorů byla použita metoda analýza konkurence. Následně vše bylo shrnuto ve SWOT analýze. Dané analýzy pomohou vytvořit novou marketingovou koncepci Výsledky: Výsledky analýz poukázaly na nedostatky v interních a v externích analýzách fotbalové klubu FC Viktoria Plzeň. Následně byla vytvořena nová marketingová koncepce, kde byla navržena výměna sedaček za pohodlnější. Tím by se zvýšil komfort při sledování zápasu na stadionu. Dále byla navržena regulace ceny. Byla stanovena cena pro důchodce, rodiny a věrné fanoušky. Následně byl podán návrh jak investovat do výchovy mládeže. Bylo také navrženo větší využití sociálních sítí. Klíčová slova: marketing, fotbal, marketingový mix, zdroje, konkurence, sportovní klubcs_CZ
dc.description.abstractSubject: The marketing concept of FC Viktoria Plzeň Objectives: The main objective of this work is to create a new marketing concept, using the analysis of the internal and external factors and the SWOT analysis. The concept will improve the marketing concept of the football club FC Viktoria Plzeň. Methods: To determine the weakness in the marketing concept was used the method of analysis of internal and external factors. In the analysis of internal factors has been used analysis of the sources. In the analysis of external factors analysis method was used in the competition. Then everything was summarized in a SWOT analysis. The analysis will help create a new marketing concept. Results: The results of the analyses have pointed to shortcomings in internal and external analyses of the football club FC Viktoria Plzeň. Subsequently the new marketing concept was created, where it was suggest exchanging seats for more comfortable ones. This would increase the comfort while watching the game at the stadium. Furthermore, it was suggest regulating prices. And the price has been set for pensioners, families and loyal fans. Subsequently was proposed how to invest in the education of youth. It was also proposed the greater use of social networking sites. Keywords: marketing, football, marketing mix,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectzdrojecs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectsportovní klubcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectfootballen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectresourcesen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectsports cluben_US
dc.titleMarketingová koncepce FC Viktoria Plzeňcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134957
dc.title.translatedThe marketing concept FC Viktoria Plzeňen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph001852546
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová koncepce FC Viktoria Plzeň Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové marketingové koncepce, pomocí analýzy interních a externích faktorů a SWOT analýzy. Daná koncepce povede ke zlepšení marketingové koncepce fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. Metody: Pro zjištění nedostatků v marketingové koncepci byla použita metoda analýzy interních a externích faktorů. Při analýze interních faktorů byla využita analýza zdrojů. Při analýze externích faktorů byla použita metoda analýza konkurence. Následně vše bylo shrnuto ve SWOT analýze. Dané analýzy pomohou vytvořit novou marketingovou koncepci Výsledky: Výsledky analýz poukázaly na nedostatky v interních a v externích analýzách fotbalové klubu FC Viktoria Plzeň. Následně byla vytvořena nová marketingová koncepce, kde byla navržena výměna sedaček za pohodlnější. Tím by se zvýšil komfort při sledování zápasu na stadionu. Dále byla navržena regulace ceny. Byla stanovena cena pro důchodce, rodiny a věrné fanoušky. Následně byl podán návrh jak investovat do výchovy mládeže. Bylo také navrženo větší využití sociálních sítí. Klíčová slova: marketing, fotbal, marketingový mix, zdroje, konkurence, sportovní klubcs_CZ
uk.abstract.enSubject: The marketing concept of FC Viktoria Plzeň Objectives: The main objective of this work is to create a new marketing concept, using the analysis of the internal and external factors and the SWOT analysis. The concept will improve the marketing concept of the football club FC Viktoria Plzeň. Methods: To determine the weakness in the marketing concept was used the method of analysis of internal and external factors. In the analysis of internal factors has been used analysis of the sources. In the analysis of external factors analysis method was used in the competition. Then everything was summarized in a SWOT analysis. The analysis will help create a new marketing concept. Results: The results of the analyses have pointed to shortcomings in internal and external analyses of the football club FC Viktoria Plzeň. Subsequently the new marketing concept was created, where it was suggest exchanging seats for more comfortable ones. This would increase the comfort while watching the game at the stadium. Furthermore, it was suggest regulating prices. And the price has been set for pensioners, families and loyal fans. Subsequently was proposed how to invest in the education of youth. It was also proposed the greater use of social networking sites. Keywords: marketing, football, marketing mix,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990018525460106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV