dc.contributor.advisor | Voda, Jan | |
dc.creator | Kunická, Václava | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T19:38:07Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T19:38:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/65148 | |
dc.description.abstract | Závěrečná bakalářská práce se zabývá jednou z manažerských kompetencí učitelů- kontrolováním. Podstatou kontroly je kritické hodnocení reality s ohledem na plánované cíle. Práce vychází jednak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, jednak z některých zkušeností získaných vlastní praxí, dále z poznatků, které jsem získala studiem školského managementu a zejména analýzou informací získaných na základě využití techniky interview, rozhovor týkajících se zjištění, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti kontrolování a co je obvyklým předmětem jejich kontroly. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Final thesis deals with one of the managerial competencies of teachers-checking. The essence of control is a critical evaluation of reality with respect to the intended target. The work is based both on theoretical knowledge gained by studying professional literature, both from some of the experience gained from their own practice, as well as the knowledge that I gained studying school management and in particular the analysis of the information obtained through use of interview techniques, interview related to the findings, in which a variety of professional contexts performing teachers nursery and primary school management activities and monitoring what is normally subject to their control. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Manažerské funkce | cs_CZ |
dc.subject | kompetence | cs_CZ |
dc.subject | klíčové dovednosti | cs_CZ |
dc.subject | kontrolní činnosti | cs_CZ |
dc.subject | kontrolování | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | zjišťování výsledků | cs_CZ |
dc.subject | učební činnosti | cs_CZ |
dc.subject | manažer | cs_CZ |
dc.subject | ředitel | cs_CZ |
dc.subject | učitel | cs_CZ |
dc.subject | Management functions | en_US |
dc.subject | responsibilities | en_US |
dc.subject | key skills | en_US |
dc.subject | control activities | en_US |
dc.subject | monitoring | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.subject | survey results | en_US |
dc.subject | learning activities | en_US |
dc.subject | manager | en_US |
dc.subject | director | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.title | Manažerské kompetence učitele - kontrolování | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-05-20 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 147977 | |
dc.title.translated | Managerial competence teacher - controlled | en_US |
dc.contributor.referee | Trunda, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001777330 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Závěrečná bakalářská práce se zabývá jednou z manažerských kompetencí učitelů- kontrolováním. Podstatou kontroly je kritické hodnocení reality s ohledem na plánované cíle. Práce vychází jednak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, jednak z některých zkušeností získaných vlastní praxí, dále z poznatků, které jsem získala studiem školského managementu a zejména analýzou informací získaných na základě využití techniky interview, rozhovor týkajících se zjištění, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti kontrolování a co je obvyklým předmětem jejich kontroly. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Final thesis deals with one of the managerial competencies of teachers-checking. The essence of control is a critical evaluation of reality with respect to the intended target. The work is based both on theoretical knowledge gained by studying professional literature, both from some of the experience gained from their own practice, as well as the knowledge that I gained studying school management and in particular the analysis of the information obtained through use of interview techniques, interview related to the findings, in which a variety of professional contexts performing teachers nursery and primary school management activities and monitoring what is normally subject to their control. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017773300106986 | |