Zobrazit minimální záznam

Managerial competence teacher - controlled
dc.contributor.advisorVoda, Jan
dc.creatorKunická, Václava
dc.date.accessioned2017-05-26T19:38:07Z
dc.date.available2017-05-26T19:38:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/65148
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá jednou z manažerských kompetencí učitelů- kontrolováním. Podstatou kontroly je kritické hodnocení reality s ohledem na plánované cíle. Práce vychází jednak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, jednak z některých zkušeností získaných vlastní praxí, dále z poznatků, které jsem získala studiem školského managementu a zejména analýzou informací získaných na základě využití techniky interview, rozhovor týkajících se zjištění, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti kontrolování a co je obvyklým předmětem jejich kontroly.cs_CZ
dc.description.abstractFinal thesis deals with one of the managerial competencies of teachers-checking. The essence of control is a critical evaluation of reality with respect to the intended target. The work is based both on theoretical knowledge gained by studying professional literature, both from some of the experience gained from their own practice, as well as the knowledge that I gained studying school management and in particular the analysis of the information obtained through use of interview techniques, interview related to the findings, in which a variety of professional contexts performing teachers nursery and primary school management activities and monitoring what is normally subject to their control.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectManažerské funkcecs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjectklíčové dovednostics_CZ
dc.subjectkontrolní činnostics_CZ
dc.subjectkontrolovánícs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectzjišťování výsledkůcs_CZ
dc.subjectučební činnostics_CZ
dc.subjectmanažercs_CZ
dc.subjectředitelcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectManagement functionsen_US
dc.subjectresponsibilitiesen_US
dc.subjectkey skillsen_US
dc.subjectcontrol activitiesen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectsurvey resultsen_US
dc.subjectlearning activitiesen_US
dc.subjectmanageren_US
dc.subjectdirectoren_US
dc.subjectteacheren_US
dc.titleManažerské kompetence učitele - kontrolovánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147977
dc.title.translatedManagerial competence teacher - controlleden_US
dc.contributor.refereeTrunda, Jiří
dc.identifier.aleph001777330
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá jednou z manažerských kompetencí učitelů- kontrolováním. Podstatou kontroly je kritické hodnocení reality s ohledem na plánované cíle. Práce vychází jednak z teoretických poznatků získaných studiem odborné literatury, jednak z některých zkušeností získaných vlastní praxí, dále z poznatků, které jsem získala studiem školského managementu a zejména analýzou informací získaných na základě využití techniky interview, rozhovor týkajících se zjištění, v jakých různých profesních kontextech vykonávají učitelé mateřské a základní školy manažerské činnosti kontrolování a co je obvyklým předmětem jejich kontroly.cs_CZ
uk.abstract.enFinal thesis deals with one of the managerial competencies of teachers-checking. The essence of control is a critical evaluation of reality with respect to the intended target. The work is based both on theoretical knowledge gained by studying professional literature, both from some of the experience gained from their own practice, as well as the knowledge that I gained studying school management and in particular the analysis of the information obtained through use of interview techniques, interview related to the findings, in which a variety of professional contexts performing teachers nursery and primary school management activities and monitoring what is normally subject to their control.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017773300106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV