Zobrazit minimální záznam

Užití angličtiny ve videohrách a její vliv na slovní zásobu hráčů
dc.contributor.advisorMatuchová, Klára
dc.creatorHennlich, David
dc.date.accessioned2017-05-26T19:09:46Z
dc.date.available2017-05-26T19:09:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64989
dc.description.abstractTato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat případnou existenci spojitosti mezi hraním počítačových her a slovní zásobou hráčů. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu osvojování cizího jazyka, různým přístupům k této problematice a charakterizování rozdílu mezi osvojováním jazyka mateřského a jazyka cizího. Praktická část se zabývá analýzou výsledků dotazníku, který byl vytvořen pro účely práce a je obsažen v příloze. Výsledky jsou zkoumány z různých pohledů, jejichž syntéza by měla poskytnout vypovídající závěr o existenci, nebo neexistenci, výše zmíněného vztahu.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to reveal the possible correlation between playing videogames and vocabulary of gamers. The theoretical part of the thesis contains a brief definition of the second language acquisition, description of various approaches to this issue and the basic differences between first and second language acquisition. The practical part comprises analysis of the results of the questionnaire that was designed specifically for the purpose of the thesis and which is included in the appendix. The results are analyzed from different perspectives and synthesis of those should offer objective information about the existence, or nonexistence, of the aforementioned correlation.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSlovní zásobacs_CZ
dc.subjectPočítačové hrycs_CZ
dc.subjectOsvojování cizího jazykacs_CZ
dc.subjectTeorie univerzální gramatikycs_CZ
dc.subjectMentální lexikoncs_CZ
dc.subjectVocabularyen_US
dc.subjectVideogamesen_US
dc.subjectSecond language acquisitionen_US
dc.subjectTheory of universal grammaren_US
dc.subjectMental lexiconen_US
dc.titleUsage of English in Videogames and its Effects on Vocabulary of Gamersen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-05-28
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId158602
dc.title.translatedUžití angličtiny ve videohrách a její vliv na slovní zásobu hráčůcs_CZ
dc.contributor.refereeDvořák, Bohuslav
dc.identifier.aleph002003052
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language Oriented at Education - Mathematics Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat případnou existenci spojitosti mezi hraním počítačových her a slovní zásobou hráčů. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu osvojování cizího jazyka, různým přístupům k této problematice a charakterizování rozdílu mezi osvojováním jazyka mateřského a jazyka cizího. Praktická část se zabývá analýzou výsledků dotazníku, který byl vytvořen pro účely práce a je obsažen v příloze. Výsledky jsou zkoumány z různých pohledů, jejichž syntéza by měla poskytnout vypovídající závěr o existenci, nebo neexistenci, výše zmíněného vztahu.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to reveal the possible correlation between playing videogames and vocabulary of gamers. The theoretical part of the thesis contains a brief definition of the second language acquisition, description of various approaches to this issue and the basic differences between first and second language acquisition. The practical part comprises analysis of the results of the questionnaire that was designed specifically for the purpose of the thesis and which is included in the appendix. The results are analyzed from different perspectives and synthesis of those should offer objective information about the existence, or nonexistence, of the aforementioned correlation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990020030520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV