dc.contributor.advisor | Matuchová, Klára | |
dc.creator | Hennlich, David | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T19:09:46Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T19:09:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/64989 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat případnou existenci spojitosti mezi hraním počítačových her a slovní zásobou hráčů. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu osvojování cizího jazyka, různým přístupům k této problematice a charakterizování rozdílu mezi osvojováním jazyka mateřského a jazyka cizího. Praktická část se zabývá analýzou výsledků dotazníku, který byl vytvořen pro účely práce a je obsažen v příloze. Výsledky jsou zkoumány z různých pohledů, jejichž syntéza by měla poskytnout vypovídající závěr o existenci, nebo neexistenci, výše zmíněného vztahu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis is to reveal the possible correlation between playing videogames and vocabulary of gamers. The theoretical part of the thesis contains a brief definition of the second language acquisition, description of various approaches to this issue and the basic differences between first and second language acquisition. The practical part comprises analysis of the results of the questionnaire that was designed specifically for the purpose of the thesis and which is included in the appendix. The results are analyzed from different perspectives and synthesis of those should offer objective information about the existence, or nonexistence, of the aforementioned correlation. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Slovní zásoba | cs_CZ |
dc.subject | Počítačové hry | cs_CZ |
dc.subject | Osvojování cizího jazyka | cs_CZ |
dc.subject | Teorie univerzální gramatiky | cs_CZ |
dc.subject | Mentální lexikon | cs_CZ |
dc.subject | Vocabulary | en_US |
dc.subject | Videogames | en_US |
dc.subject | Second language acquisition | en_US |
dc.subject | Theory of universal grammar | en_US |
dc.subject | Mental lexicon | en_US |
dc.title | Usage of English in Videogames and its Effects on Vocabulary of Gamers | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 158602 | |
dc.title.translated | Užití angličtiny ve videohrách a její vliv na slovní zásobu hráčů | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Dvořák, Bohuslav | |
dc.identifier.aleph | 002003052 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | English Language Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | English Language Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat případnou existenci spojitosti mezi hraním počítačových her a slovní zásobou hráčů. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmu osvojování cizího jazyka, různým přístupům k této problematice a charakterizování rozdílu mezi osvojováním jazyka mateřského a jazyka cizího. Praktická část se zabývá analýzou výsledků dotazníku, který byl vytvořen pro účely práce a je obsažen v příloze. Výsledky jsou zkoumány z různých pohledů, jejichž syntéza by měla poskytnout vypovídající závěr o existenci, nebo neexistenci, výše zmíněného vztahu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this bachelor thesis is to reveal the possible correlation between playing videogames and vocabulary of gamers. The theoretical part of the thesis contains a brief definition of the second language acquisition, description of various approaches to this issue and the basic differences between first and second language acquisition. The practical part comprises analysis of the results of the questionnaire that was designed specifically for the purpose of the thesis and which is included in the appendix. The results are analyzed from different perspectives and synthesis of those should offer objective information about the existence, or nonexistence, of the aforementioned correlation. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020030520106986 | |