Show simple item record

Concept of success kindergarten director
dc.contributor.advisorKitzberger, Jindřich
dc.creatorKóšová, Alena
dc.date.accessioned2017-05-26T18:39:57Z
dc.date.available2017-05-26T18:39:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64826
dc.description.abstract4 ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá pojetím úspěšnosti ředitelek mateřských škol. Práce vychází z poznatků z odborné literatury a z výsledků dotazníkového šetření. Cílem práce je definovat rozdíl v pojetí úspěšnosti ředitelek MŠ v závislosti na délce ředitelské praxe. Tento cíl je rozdělen do dvou dílčích cílů. Prvním dílčím cílem práce je teoretické vymezení pojmu úspěšnosti ředitelky mateřské školy, tedy na základě odborné literatury definovat kriteria úspěšnosti ředitelky MŠ a zvolit ta, která budou zkoumána výzkumným nástrojem. Druhým dílčím cílem je zjistit, zda a v čem spočívají rozdíly v pojetí úspěšnosti ředitelek mateřských škol v závislosti na délce jejich praxe. Práce ukázala, že rozdíly v pojetí úspěšnosti ředitelky mateřské školy v závislosti na délce její ředitelské práce u jednotlivých kritérií existují, neřešila však např. důvody, proč tomu tak je. Závěry této bakalářské práce mohou sloužit jako výchozí materiál pro další výzkumy v oblasti problematiky úspěšnosti ředitelky mateřské školy. Zjistit důvody by mohlo být dalším výzkumným šetřením. KLÍČOVÁ SLOVA: úspěšnost, ředitelka, ředitel, mateřská škola, kritériacs_CZ
dc.description.abstract5 ABSTRACT: This bachelor's thesis deals with the success conception of kindergarten headmistresses. The thesis is based on related publications and results of a questionnaire survey. The target of this thesis is to define differences between success conceptions of kindergarten headmistresses depending on the length of their manager's practice. The target is split into two subtargets. Subtarget one is to define the idea of success conception, i.e. to define success criteria of kindergarten headmistresses and select the significant ones, which will be further examined by a survey tool. Subtarget two is to find out, if there are differences in success conceptions of kindergarten headmistresses depending on the length of their manager's practice and what criteria do they concern. This thesis has proven presence of differences in success criteria depending on the length of the manager's practice. This thesis did not determine reasons of these differences. The conclusions of this bachelor's thesis can serve as a starting point of future studies concerning issues of success conceptions of kindergarten headmistresses. A future study could investigate reasons of these differences. KEYWORDS: success, headmistres, headmaster, kindergarten, criteriaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePojetí úspěšnosti ředitelky mateřské školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-09
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147715
dc.title.translatedConcept of success kindergarten directoren_US
dc.contributor.refereeLisnerová, Romana
dc.identifier.aleph001851746
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs4 ABSTRAKT: Tato bakalářská práce se zabývá pojetím úspěšnosti ředitelek mateřských škol. Práce vychází z poznatků z odborné literatury a z výsledků dotazníkového šetření. Cílem práce je definovat rozdíl v pojetí úspěšnosti ředitelek MŠ v závislosti na délce ředitelské praxe. Tento cíl je rozdělen do dvou dílčích cílů. Prvním dílčím cílem práce je teoretické vymezení pojmu úspěšnosti ředitelky mateřské školy, tedy na základě odborné literatury definovat kriteria úspěšnosti ředitelky MŠ a zvolit ta, která budou zkoumána výzkumným nástrojem. Druhým dílčím cílem je zjistit, zda a v čem spočívají rozdíly v pojetí úspěšnosti ředitelek mateřských škol v závislosti na délce jejich praxe. Práce ukázala, že rozdíly v pojetí úspěšnosti ředitelky mateřské školy v závislosti na délce její ředitelské práce u jednotlivých kritérií existují, neřešila však např. důvody, proč tomu tak je. Závěry této bakalářské práce mohou sloužit jako výchozí materiál pro další výzkumy v oblasti problematiky úspěšnosti ředitelky mateřské školy. Zjistit důvody by mohlo být dalším výzkumným šetřením. KLÍČOVÁ SLOVA: úspěšnost, ředitelka, ředitel, mateřská škola, kritériacs_CZ
uk.abstract.en5 ABSTRACT: This bachelor's thesis deals with the success conception of kindergarten headmistresses. The thesis is based on related publications and results of a questionnaire survey. The target of this thesis is to define differences between success conceptions of kindergarten headmistresses depending on the length of their manager's practice. The target is split into two subtargets. Subtarget one is to define the idea of success conception, i.e. to define success criteria of kindergarten headmistresses and select the significant ones, which will be further examined by a survey tool. Subtarget two is to find out, if there are differences in success conceptions of kindergarten headmistresses depending on the length of their manager's practice and what criteria do they concern. This thesis has proven presence of differences in success criteria depending on the length of the manager's practice. This thesis did not determine reasons of these differences. The conclusions of this bachelor's thesis can serve as a starting point of future studies concerning issues of success conceptions of kindergarten headmistresses. A future study could investigate reasons of these differences. KEYWORDS: success, headmistres, headmaster, kindergarten, criteriaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990018517460106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV