Zobrazit minimální záznam

Proces of Establishing and Management of Fashion Brand
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorŠvach, Martin
dc.date.accessioned2017-05-26T18:18:32Z
dc.date.available2017-05-26T18:18:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64709
dc.description.abstractvii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečenícs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis "The Process of Establishing and Building a Fashion Brand" deals with the process of establishing a fashion brand, how to write its business plan and which me- thods and techniques are suitable to use to create a fashion brand. The first part of this thesis covers the issues of establishing small business, then it is explained the structure and utilization of business plan and at the end of the theoretical part is closely described fashion marketing, as well as marketing and strategic analyzes and tools, which are generally used for building brands. In the practical part of this thesis the author, according to the acquired knowledge, handles the business plan of the streetwear brand called yen3k. Author focuses on SWOT strategic analysis, market segmentation and mainly on the marketing mix. Especially the promotion part of the marketing mix is described deeply. In conclusion, organizational plan, risks assessment and financial plan are evaluated. Keywords Fashion brand, brand, yen3k, business plan, fashion marketing, entrepreneurship, branding, streetwear, brand establishing, creation of a brand, brand identity, brand building, fashion, clothing vien_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMódní značkacs_CZ
dc.subjectbrandcs_CZ
dc.subjectyen3kcs_CZ
dc.subjectbyznys pláncs_CZ
dc.subjectmarketing módní značkycs_CZ
dc.subjectpodnikánícs_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectstreetwearcs_CZ
dc.subjectzaložení značkycs_CZ
dc.subjecttvorba značkycs_CZ
dc.subjectidentita značkycs_CZ
dc.subjectbrand buildingcs_CZ
dc.subjectmódacs_CZ
dc.subjectoblečenícs_CZ
dc.subjectFashion branden_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectyen3ken_US
dc.subjectbusiness planen_US
dc.subjectfashion marketingen_US
dc.subjectentrepreneurshipen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectstreetwearen_US
dc.subjectbrand establishingen_US
dc.subjectcreation of a branden_US
dc.subjectbrand identityen_US
dc.subjectbrand buildingen_US
dc.subjectfashionen_US
dc.subjectclothingen_US
dc.titleProces založení a tvorby oděvní značkycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151956
dc.title.translatedProces of Establishing and Management of Fashion Branden_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph002006591
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csvii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečenícs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis "The Process of Establishing and Building a Fashion Brand" deals with the process of establishing a fashion brand, how to write its business plan and which me- thods and techniques are suitable to use to create a fashion brand. The first part of this thesis covers the issues of establishing small business, then it is explained the structure and utilization of business plan and at the end of the theoretical part is closely described fashion marketing, as well as marketing and strategic analyzes and tools, which are generally used for building brands. In the practical part of this thesis the author, according to the acquired knowledge, handles the business plan of the streetwear brand called yen3k. Author focuses on SWOT strategic analysis, market segmentation and mainly on the marketing mix. Especially the promotion part of the marketing mix is described deeply. In conclusion, organizational plan, risks assessment and financial plan are evaluated. Keywords Fashion brand, brand, yen3k, business plan, fashion marketing, entrepreneurship, branding, streetwear, brand establishing, creation of a brand, brand identity, brand building, fashion, clothing vien_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990020065910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV