Show simple item record

Anděl awards in media: from itsfoundation to the pressentday
dc.contributor.advisorVedral, Jan
dc.creatorSázavský, Filip
dc.date.accessioned2017-05-26T18:17:59Z
dc.date.available2017-05-26T18:17:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64706
dc.description.abstractBakalářská práce Mediální obraz Cen Anděl od vzniku až po současnost přináší celistvý pohled na mediální obraz Cen Anděl prostřednictvím analýzy relevantních článků ve vybraných médiích. Pro tyto účely byly vybrány deníky Mladá fronta DNES a Právo; společenské týdeníky Reflex a Respekt; hudebně zaměřený měsíčník Rock and Pop a internetové servery Musicsite.cz a Musicserver.cz. V úvodu práce je stanovena hypotéza o celkovém negativním mediálním obrazu Cen Anděl v daných médiích, která je v průběhu dále rozvedena. Práce prostřednictvím vybraných článků dále mapuje vývoj cen, složení akademie, způsob hlasování, oceněné umělce a podobu slavnostního ceremoniálu. V první části se práce zaměřuje na krátké představení dvacetitříleté historie cen, jejích milníků a důležitých momentů. Zároveň také podává přehled ostatních hudebních cen, které se v České republice udílejí a krátce je srovnává s Cenami Anděl. Následuje vymezení některých pojmů z mediální teorie, o které se práce během výzkumu opírá. V druhé polovině je nejdříve stanoven metodologický postup, podle kterého se bude samotný výzkum textů řídit. Hlavní částí práce je následující analýza mediální reflexe Cen Anděl v předem stanovených periodikách a internetových portálech pomocí kombinace hermeneutického a kvantitavního přístupu s důrazem na...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Anděl Awards in media: From its foundation to the present day is analyzing a reflection of Anděl Awards in the Czech media. For this purpose, the following media were chosen: two major broadsheets Mladá fronta DNES and PRÁVO, social magazines Respekt and Reflex, music magazine Rock and Pop as well as internet sites Musicsite.cz and Musicserver.cz. The thesis is using a quantitative content analysis to prove whether the nature of the articles in Czech media is rather positive, negative or neutral. Apart from the analysis, it also observes the evolution of Anděl Awards, the composition of the academy, the method of voting, awarded artists and the ceremony itself. The first part of the thesis is focusing on a description of history of twenty three years of Anděl Awards, along with their milestones and significant moments. Also, there is a presentation of other music awards in Czech Republic as well as the reasoning why Anděl Awards were chosen for a detailed analysis. Next, the most important concepts of media theory are defined as they are later on used in the analysis. At the beginning of the second part, the methodology is set as it will be followed during the review of media articles. The main part of the thesis consists of analyzing all the relevant articles concerning Anděl...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectCeny Andělcs_CZ
dc.subjecthudební cenycs_CZ
dc.subjectmediální obrazcs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.subjectAnděl Awardsen_US
dc.subjectmusic awardsen_US
dc.subjectmedial reflectionen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.titleMediální obraz cen Anděl od vzniku až po současnostcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId165065
dc.title.translatedAnděl awards in media: from itsfoundation to the pressentdayen_US
dc.contributor.refereeBednařík, Petr
dc.identifier.aleph002016255
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce Mediální obraz Cen Anděl od vzniku až po současnost přináší celistvý pohled na mediální obraz Cen Anděl prostřednictvím analýzy relevantních článků ve vybraných médiích. Pro tyto účely byly vybrány deníky Mladá fronta DNES a Právo; společenské týdeníky Reflex a Respekt; hudebně zaměřený měsíčník Rock and Pop a internetové servery Musicsite.cz a Musicserver.cz. V úvodu práce je stanovena hypotéza o celkovém negativním mediálním obrazu Cen Anděl v daných médiích, která je v průběhu dále rozvedena. Práce prostřednictvím vybraných článků dále mapuje vývoj cen, složení akademie, způsob hlasování, oceněné umělce a podobu slavnostního ceremoniálu. V první části se práce zaměřuje na krátké představení dvacetitříleté historie cen, jejích milníků a důležitých momentů. Zároveň také podává přehled ostatních hudebních cen, které se v České republice udílejí a krátce je srovnává s Cenami Anděl. Následuje vymezení některých pojmů z mediální teorie, o které se práce během výzkumu opírá. V druhé polovině je nejdříve stanoven metodologický postup, podle kterého se bude samotný výzkum textů řídit. Hlavní částí práce je následující analýza mediální reflexe Cen Anděl v předem stanovených periodikách a internetových portálech pomocí kombinace hermeneutického a kvantitavního přístupu s důrazem na...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Anděl Awards in media: From its foundation to the present day is analyzing a reflection of Anděl Awards in the Czech media. For this purpose, the following media were chosen: two major broadsheets Mladá fronta DNES and PRÁVO, social magazines Respekt and Reflex, music magazine Rock and Pop as well as internet sites Musicsite.cz and Musicserver.cz. The thesis is using a quantitative content analysis to prove whether the nature of the articles in Czech media is rather positive, negative or neutral. Apart from the analysis, it also observes the evolution of Anděl Awards, the composition of the academy, the method of voting, awarded artists and the ceremony itself. The first part of the thesis is focusing on a description of history of twenty three years of Anděl Awards, along with their milestones and significant moments. Also, there is a presentation of other music awards in Czech Republic as well as the reasoning why Anděl Awards were chosen for a detailed analysis. Next, the most important concepts of media theory are defined as they are later on used in the analysis. At the beginning of the second part, the methodology is set as it will be followed during the review of media articles. The main part of the thesis consists of analyzing all the relevant articles concerning Anděl...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV