Show simple item record

Communication strategies in printed advertisements aimed at parents
dc.contributor.advisorSaicová Římalová, Lucie
dc.creatorTraubová, Monika
dc.date.accessioned2017-05-26T17:37:14Z
dc.date.available2017-05-26T17:37:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64489
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska marketingu, ale i z jazykové stránky. Ve druhé části je provedena analýza nasbíraného materiálu a zjištěny prostředky, které jsou k dané komunikační strategii použity. Jedná se o prostředky verbální (slovo) i neverbální (grafická stránka reklamy). Popis je doplněn komplexní analýzou několika reklamních textů, na kterých je zobrazeno celkové působení dané strategie.cs_CZ
dc.description.abstractThis Bachelor thesis deals with the communication strategy in press advertisements which aims on the parents of children. The first part describes theoretical bases in advertising in general, not only concerning marketing strategy, but also regarding it from the linguistic point of view. In the second part analysis of collected material is carried out, and the instruments which are used in a given communication strategy are discovered. These instruments are verbal (word) and nonverbal (graphic aspect of advertising). The description is accompanied by a comprehensive analysis of several advertisements, in which the overall impact on the given strategy is demonstrated.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectKomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectCommunication strategyen_US
dc.subjectadvertisementsen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.titleKomunikační strategie tištěných reklam zaměřených na rodičecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentInstitute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
dc.description.departmentÚstav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId125578
dc.title.translatedCommunication strategies in printed advertisements aimed at parentsen_US
dc.contributor.refereeŠebesta, Karel
dc.identifier.aleph001786079
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeský jazyk a literatura - Německý jazyk a literaturacs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language and Literature - German Language and Literatureen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
thesis.degree.programPhilologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communicationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk a literatura - Německý jazyk a literaturacs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language and Literature - German Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií, kterou využívají tvůrci reklam v tiskovinách pro rodiče malých dětí. V první části jsou představena teoretická východiska týkající se reklamy obecně, nejen z hlediska marketingu, ale i z jazykové stránky. Ve druhé části je provedena analýza nasbíraného materiálu a zjištěny prostředky, které jsou k dané komunikační strategii použity. Jedná se o prostředky verbální (slovo) i neverbální (grafická stránka reklamy). Popis je doplněn komplexní analýzou několika reklamních textů, na kterých je zobrazeno celkové působení dané strategie.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor thesis deals with the communication strategy in press advertisements which aims on the parents of children. The first part describes theoretical bases in advertising in general, not only concerning marketing strategy, but also regarding it from the linguistic point of view. In the second part analysis of collected material is carried out, and the instruments which are used in a given communication strategy are discovered. These instruments are verbal (word) and nonverbal (graphic aspect of advertising). The description is accompanied by a comprehensive analysis of several advertisements, in which the overall impact on the given strategy is demonstrated.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikacecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV