Zobrazit minimální záznam

Political parallelism of media content
dc.contributor.advisorTrampota, Tomáš
dc.creatorRabitsch Adamčíková, Jitka
dc.date.accessioned2017-05-26T17:08:42Z
dc.date.available2017-05-26T17:08:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64331
dc.description.abstractCílem této práce je potvrdit či vyvrátit hypotézu, zda Andrej Babiš využívá publikum Mladé Fronty DNES pro posílení svého politického vlivu a oslabení pozice konkurenčních stran. Na základě teorií politické komunikace se zaměřím na politický paralelismus českých médií, který teoreticky zhodnotím na úrovni organizačního propojení, na úrovni politického paralelismu novinářů a na úrovni mediálních publik. Následně pomocí kvantitativní analýzy zhodnotím politický paralelismu mediálního obsahu deníku Mladá Fronta DNES. Mým záměrem je vypozorovat, jaký byl mediálně konstruovaný obraz vybraných politických stran ve volbách do obecních zastupitelstev na podzim 2014 a ověřit tak možnou hypotézu, zda Andrej Babiš využívá vlastnictví média pro posílení politického vlivu.cs_CZ
dc.description.abstract. Jitka Rabitsch Aamčíková The aim of this thesis is the critical analysis of political influence of Andrej Babis through his ownership of the Czech daily Mlada Fronta DNES. The purpose of the work is the display of political content in the Czech media, especially in relation to elections. This reflection is viewed through the lens of political parallelism complemented by an introduction to political communication. The methodological outline is followed by the analytical part using a quantitative content analysis which focuses on the presentation of four political parties in the Czech daily Mlada Fronta. This thesis tests the hypothesis whether the media picture of competing political parties during the Czech local elections 2014 was influenced by the fact that the entrepreneur and politician Andrej Babis is the owner of the Mlada Fronta.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMédiacs_CZ
dc.subjectmediální obrazcs_CZ
dc.subjectpolitický paralelismuscs_CZ
dc.subjectvolbycs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.subjectMediaen_US
dc.subjectmedia imageen_US
dc.subjectpolitical parallelismen_US
dc.subjectelectionsen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.titlePolitický paralelismus mediálních obsahůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId120799
dc.title.translatedPolitical parallelism of media contenten_US
dc.contributor.refereeNečas, Vlastimil
dc.identifier.aleph002016249
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem této práce je potvrdit či vyvrátit hypotézu, zda Andrej Babiš využívá publikum Mladé Fronty DNES pro posílení svého politického vlivu a oslabení pozice konkurenčních stran. Na základě teorií politické komunikace se zaměřím na politický paralelismus českých médií, který teoreticky zhodnotím na úrovni organizačního propojení, na úrovni politického paralelismu novinářů a na úrovni mediálních publik. Následně pomocí kvantitativní analýzy zhodnotím politický paralelismu mediálního obsahu deníku Mladá Fronta DNES. Mým záměrem je vypozorovat, jaký byl mediálně konstruovaný obraz vybraných politických stran ve volbách do obecních zastupitelstev na podzim 2014 a ověřit tak možnou hypotézu, zda Andrej Babiš využívá vlastnictví média pro posílení politického vlivu.cs_CZ
uk.abstract.en. Jitka Rabitsch Aamčíková The aim of this thesis is the critical analysis of political influence of Andrej Babis through his ownership of the Czech daily Mlada Fronta DNES. The purpose of the work is the display of political content in the Czech media, especially in relation to elections. This reflection is viewed through the lens of political parallelism complemented by an introduction to political communication. The methodological outline is followed by the analytical part using a quantitative content analysis which focuses on the presentation of four political parties in the Czech daily Mlada Fronta. This thesis tests the hypothesis whether the media picture of competing political parties during the Czech local elections 2014 was influenced by the fact that the entrepreneur and politician Andrej Babis is the owner of the Mlada Fronta.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990020162490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV