Show simple item record

Analysis of development of sports brands Adidas and Puma
dc.contributor.advisorWaic, Marek
dc.creatorCajzl, Jan
dc.date.accessioned2017-05-26T16:56:08Z
dc.date.available2017-05-26T16:56:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64260
dc.description.abstractNázev práce: Analýza vývoje sportovních značek Adidas a Puma Cíl práce: Cílem práce je shromáždit, popsat a analyzovat informace o historii a vývoji sportovních značek Adidas a Puma. Metody: Informace týkající se historického vývoje značek Adidas a Puma byly zpracovány pomocí metody přímé, metody dedukce a metody progresivní. Okrajově bylo použito metody komparativní. Výsledky: Výsledky práce ukazují, jakým směrem se ubíral vývoj značek Adidas a Puma a pomáhají pochopit, co se skrývá za jejich úspěchem a jakým směrem se pravděpodobně bude ubírat jejich další vývoj. Klíčová slova: značka, historie, vznik, vývoj, Adidas, Pumacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of development of sports brands Adidas and Puma Objectives: The main aim of this thesis is to compile, describe and analyze informations about history and development of sports brands Adidas and Puma. Methods: The main informations obout historical development of Adidas and Puma were processed by direct historical method, method of deduction and progressive method. Research through the comparative method was used marginally. Results: The results show the direction in which the development of brands Adidas and Puma has gone and help to understand what lies behind their success and what direction it will probably take their further development. Keywords: brand, history, origin, evolution, Adidas, Pumaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjecthistoriecs_CZ
dc.subjectvznikcs_CZ
dc.subjectvývojcs_CZ
dc.subjectAdidascs_CZ
dc.subjectPumacs_CZ
dc.subjectbranden_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectoriginen_US
dc.subjectevolutionen_US
dc.subjectAdidasen_US
dc.subjectPumaen_US
dc.titleAnalýza vývoje sportovních značek (Adidas a Puma)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-14
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId125250
dc.title.translatedAnalysis of development of sports brands Adidas and Pumaen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001776106
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Analýza vývoje sportovních značek Adidas a Puma Cíl práce: Cílem práce je shromáždit, popsat a analyzovat informace o historii a vývoji sportovních značek Adidas a Puma. Metody: Informace týkající se historického vývoje značek Adidas a Puma byly zpracovány pomocí metody přímé, metody dedukce a metody progresivní. Okrajově bylo použito metody komparativní. Výsledky: Výsledky práce ukazují, jakým směrem se ubíral vývoj značek Adidas a Puma a pomáhají pochopit, co se skrývá za jejich úspěchem a jakým směrem se pravděpodobně bude ubírat jejich další vývoj. Klíčová slova: značka, historie, vznik, vývoj, Adidas, Pumacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of development of sports brands Adidas and Puma Objectives: The main aim of this thesis is to compile, describe and analyze informations about history and development of sports brands Adidas and Puma. Methods: The main informations obout historical development of Adidas and Puma were processed by direct historical method, method of deduction and progressive method. Research through the comparative method was used marginally. Results: The results show the direction in which the development of brands Adidas and Puma has gone and help to understand what lies behind their success and what direction it will probably take their further development. Keywords: brand, history, origin, evolution, Adidas, Pumaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990017761060106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV