Analýza vývoje sportovních značek (Adidas a Puma)
Analysis of development of sports brands Adidas and Puma
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64260Identifikátory
SIS: 125250
Kolekce
- Kvalifikační práce [8841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Kinantropologie
Datum obhajoby
14. 5. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
značka, historie, vznik, vývoj, Adidas, PumaKlíčová slova (anglicky)
brand, history, origin, evolution, Adidas, PumaNázev práce: Analýza vývoje sportovních značek Adidas a Puma Cíl práce: Cílem práce je shromáždit, popsat a analyzovat informace o historii a vývoji sportovních značek Adidas a Puma. Metody: Informace týkající se historického vývoje značek Adidas a Puma byly zpracovány pomocí metody přímé, metody dedukce a metody progresivní. Okrajově bylo použito metody komparativní. Výsledky: Výsledky práce ukazují, jakým směrem se ubíral vývoj značek Adidas a Puma a pomáhají pochopit, co se skrývá za jejich úspěchem a jakým směrem se pravděpodobně bude ubírat jejich další vývoj. Klíčová slova: značka, historie, vznik, vývoj, Adidas, Puma
Title: Analysis of development of sports brands Adidas and Puma Objectives: The main aim of this thesis is to compile, describe and analyze informations about history and development of sports brands Adidas and Puma. Methods: The main informations obout historical development of Adidas and Puma were processed by direct historical method, method of deduction and progressive method. Research through the comparative method was used marginally. Results: The results show the direction in which the development of brands Adidas and Puma has gone and help to understand what lies behind their success and what direction it will probably take their further development. Keywords: brand, history, origin, evolution, Adidas, Puma