Zobrazit minimální záznam

Current online activities of Economia publishing house
dc.contributor.advisorBednařík, Petr
dc.creatorGajdoštík, Dušan
dc.date.accessioned2017-05-26T16:26:32Z
dc.date.available2017-05-26T16:26:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64096
dc.description.abstractGAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstrakt Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu - tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely. Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou...cs_CZ
dc.description.abstractGAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstract Economia publishing house has a consistent portfolio of print media with an emphasis on quality content from the daily newspaper (Hospodářské noviny), through opinion weeklies (Econom and Respect) to B2B titles (Marketing & Media etc.). At the same time operates the relevant online platforms, which are more or less successfully trying to transform into a more modern formats, using all the tools of modern web - the intuitive structure, interactivity, links to social networks, the use of audio and video content, tablet and mobile applications and looking for these projects new business models. In my work, I introduce readers to the context of the history of publishing, focus on the analysis of key titles in the past and present, in the main part describes the recent changes and trends in online projects, especially new form of online daily iHNed.cz, mobile and iPad applications iHNed.cz, websites Respekt.cz , iPAD application Respekt, but also acquisitions Volny.cz and Vybermiauto.cz and in the end outline possible the near future.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVydavatelství Economiacs_CZ
dc.subjectHospodářské novinycs_CZ
dc.subjectzpravodajský server iHNed.czcs_CZ
dc.subjecttýdeník Respektcs_CZ
dc.subjectiPAD aplikacecs_CZ
dc.subjectZdeněk Bakalacs_CZ
dc.subjectVydavatelství Economiaen_US
dc.subjectHospodářské novinyen_US
dc.subjectzpravodajský server iHNed.czen_US
dc.subjecttýdeník Respekten_US
dc.subjectiPAD aplikaceen_US
dc.subjectZdeněk Bakalaen_US
dc.titleSoučasné online aktivity vydavatelství Economiacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-24
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId111676
dc.title.translatedCurrent online activities of Economia publishing houseen_US
dc.contributor.refereeLysoněk, Tomáš
dc.identifier.aleph001786044
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csGAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstrakt Vydavatelství Economia disponuje konzistentním portfoliem tištěných médií s důrazem na kvalitní obsah, od deníku (Hospodářské noviny), přes názorové týdeníky (Ekonom a Respekt) až po odborné tituly (Marketing & Media apod.). Zároveň provozuje relevantní online platformy k jednotlivým titulům, u nichž se více či méně úspěšně snaží o transformaci do modernějších formátů, využívajících všech nástrojů moderního webu - tedy intuitivní struktury, interaktivity, propojení se sociálními sítěmi, využití audio a video obsahu, tablety a mobilní aplikace a zároveň hledá pro tyto projekty nové obchodní modely. Ve své práci uvádím čtenáře do kontextu historie vydavatelství, zaměřuji se na analýzu klíčových titulů v minulosti i současnosti, v hlavní části se věnuji aktuálním změnám a trendům v rámci online projektů, zejména nové podobě online deníku iHNed.cz, mobilní a iPAD aplikaci iHNed.cz, webovým stránkám Respekt.cz, iPAD aplikaci Respektu, ale také čistě online akvizicím Volný.cz a Vybermiauto.cz a v závěru nastiňuji možnou blízkou...cs_CZ
uk.abstract.enGAJDOŠTÍK, Dušan. Současné online aktivity vydavatelství Economia. Praha, 2014. 69 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce PhDr. Petr Bednařík, Ph.D. Abstract Economia publishing house has a consistent portfolio of print media with an emphasis on quality content from the daily newspaper (Hospodářské noviny), through opinion weeklies (Econom and Respect) to B2B titles (Marketing & Media etc.). At the same time operates the relevant online platforms, which are more or less successfully trying to transform into a more modern formats, using all the tools of modern web - the intuitive structure, interactivity, links to social networks, the use of audio and video content, tablet and mobile applications and looking for these projects new business models. In my work, I introduce readers to the context of the history of publishing, focus on the analysis of key titles in the past and present, in the main part describes the recent changes and trends in online projects, especially new form of online daily iHNed.cz, mobile and iPad applications iHNed.cz, websites Respekt.cz , iPAD application Respekt, but also acquisitions Volny.cz and Vybermiauto.cz and in the end outline possible the near future.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017860440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV