Show simple item record

Analysis of ICT accessibility at tertiary professional schools
dc.contributor.advisorSvoboda, Petr
dc.creatorSkočdopolová, Ivana
dc.date.accessioned2017-05-26T14:50:59Z
dc.date.available2017-05-26T14:50:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63577
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá dostupností informačních a komunikačních technologií ve vzdělávacím procesu na vyšších odborných školách s cílem analyzovat přístup vyšších odborných škol k moderním technologickým prostředkům a službám. V teoretické části předkládá poznatky o technologiích, jejichž dostupnost a efektivní využívání může podpořit výuku a školám pomoci při řízení pedagogického procesu. Praktická část sleduje prostřednictvím dotazníkového šetření mezi školami a studenty dostupnost konkrétních technologií. Součástí je také průzkum aplikací a služeb, které vyšší odborné školy nabízejí prostřednictvím webového prostoru. Na základě analýzy dostupnosti bakalářská práce přináší doporučení a návrhy využití ICT pro podporu vzdělávání a řízení pedagogického procesu. KLÍČOVÁ SLOVA: Informační a komunikační technologie, vyšší odborné školy, internet, intranet, webové stránky škol, sociální sítě, E-learning, české školstvícs_CZ
dc.description.abstractThe final bachelor's thesis studies the accessibility of information and communication technologies (ICT) in the educational process at tertiary professional schools (ISCED 5B) in order to analyze their approach to modern technological resources and services. The theoretical part presents findings on how technology, accessibility and effective use of ICT can support teaching and help schools in the management of the educational process. The practical part presents a questionnaire survey of the accessibility of specific technologies. Questionnaire survey was carried out among school directors and students. Other part of survey deals with applications and services that tertiary professional schools offer on their web pages. Based on the analysis of the accessibility this bachelor's thesis makes recommendations and suggestions for the support of ICT use in the learning and teaching process management. KEYWORDS: Information communication technology, tertiary professional schools, Internet, intranet, school websites, social networks, e-learning, czech educationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectInformační a komunikační technologiecs_CZ
dc.subjectvyšší odborné školycs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectintranetcs_CZ
dc.subjectwebové stránky školcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectE-learningcs_CZ
dc.subjectčeské školstvícs_CZ
dc.subjectInformation communication technologyen_US
dc.subjecttertiary professional schoolsen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectintraneten_US
dc.subjectschool websitesen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjecte-learningen_US
dc.subjectczech educationen_US
dc.titleAnalýza dostupnosti ICT na VOŠcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-13
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148267
dc.title.translatedAnalysis of ICT accessibility at tertiary professional schoolsen_US
dc.contributor.refereeTrojan, Václav
dc.identifier.aleph001912060
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá dostupností informačních a komunikačních technologií ve vzdělávacím procesu na vyšších odborných školách s cílem analyzovat přístup vyšších odborných škol k moderním technologickým prostředkům a službám. V teoretické části předkládá poznatky o technologiích, jejichž dostupnost a efektivní využívání může podpořit výuku a školám pomoci při řízení pedagogického procesu. Praktická část sleduje prostřednictvím dotazníkového šetření mezi školami a studenty dostupnost konkrétních technologií. Součástí je také průzkum aplikací a služeb, které vyšší odborné školy nabízejí prostřednictvím webového prostoru. Na základě analýzy dostupnosti bakalářská práce přináší doporučení a návrhy využití ICT pro podporu vzdělávání a řízení pedagogického procesu. KLÍČOVÁ SLOVA: Informační a komunikační technologie, vyšší odborné školy, internet, intranet, webové stránky škol, sociální sítě, E-learning, české školstvícs_CZ
uk.abstract.enThe final bachelor's thesis studies the accessibility of information and communication technologies (ICT) in the educational process at tertiary professional schools (ISCED 5B) in order to analyze their approach to modern technological resources and services. The theoretical part presents findings on how technology, accessibility and effective use of ICT can support teaching and help schools in the management of the educational process. The practical part presents a questionnaire survey of the accessibility of specific technologies. Questionnaire survey was carried out among school directors and students. Other part of survey deals with applications and services that tertiary professional schools offer on their web pages. Based on the analysis of the accessibility this bachelor's thesis makes recommendations and suggestions for the support of ICT use in the learning and teaching process management. KEYWORDS: Information communication technology, tertiary professional schools, Internet, intranet, school websites, social networks, e-learning, czech educationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV