Show simple item record

Comparasion of communication of pope Francis and pope Benedict XVI.
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorDivišová, Alice
dc.date.accessioned2017-05-26T14:45:02Z
dc.date.available2017-05-26T14:45:02Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63546
dc.description.abstractBakalářská práce "Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI." si klade za cíl porovnat marketingovou a mediální komunikaci dvou posledních úřadujících papežů - papeže Františka (2013-současnost) a papeže Benedikta XVI. (2005-2013). Sledovaným obdobím je období pontifikátů obou papežů - tedy od roku 2005 do konce roku 2014. Komparace probíhá metodou kvalitativní analýzy, a to především v rovině vybraných sledovaných marketingových kanálů (především sociálních sítí, papežské aplikace či oficiálních Vatikánských médií), papežských apoštolských listů a celkového mediálního obrazu jednotlivých papežů. Samotné komparaci komunikace dvou papežů předchází krátký úvod do dějin papežství, který se zaměřuje na dřívější papeže, využívající marketingové nástroje, poté úvod do marketingové komunikace římskokatolické církve, hledající jednotlivé využití marketingu uvnitř církve samotné, a to ať už využití úmyslné či neúmyslné, a nakonec stručné seznámení s faktickými údaji o jednotlivých komparovaných papežích - jejich životopisy, spisy, proslovy a apoštolskými listy. Samotná komparace je poté obšírně popsána v poslední kapitole bakalářské práce a zaměřuje se na komparaci papežských kanálů, mezináboženského dialogu, managementu reputace a celkového vnímání papeže jednotlivými věřícími či...cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "The Comparison of Communication of Pope Francis and Pope Benedict XVI." aims to compare marketing and media communication of last two reigning popes - Pope Francis (2013-present) and Pope Benedict XVI. (2005-2013).The researched period is the period of the pontificates of these two popes - from 2005 until the end of 2014. The comparison is carried out by qualitative analysis, especially by comparison of selected marketing channels (social networks, web applications and official Vatican Medias), papal apostolic letters and the general media image of individual popes. The comparison of communication of the two popes is preceded by a brief introduction to the history of papacy, which focuses on the former popes who were using marketing tools, then an introduction to a marketing communication of Roman Catholic Church, searching for individual use of marketing in the Church, whether the use is intentional or unintentional and finally brief introduction of the facts and data about the two compared popes - the biographies, bibliographies, speeches and apostolic letters. The main comparison is then described in detail in the last chapter of the thesis and it is focused on comparison of papal channels, dialogues with other religions, reputation management and the general perception of the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectpapežstvícs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectřímskokatolická církevcs_CZ
dc.subjectcírkevní marketingcs_CZ
dc.subjectpapež Benedikt XVIcs_CZ
dc.subjectpapež Františekcs_CZ
dc.subjectpapacyen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectRoman Catholic Churchen_US
dc.subjectmarketing of the Churchen_US
dc.subjectpope Benedict XVIen_US
dc.subjectpope Francisen_US
dc.titleKomparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId151617
dc.title.translatedComparasion of communication of pope Francis and pope Benedict XVI.en_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph002006585
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI." si klade za cíl porovnat marketingovou a mediální komunikaci dvou posledních úřadujících papežů - papeže Františka (2013-současnost) a papeže Benedikta XVI. (2005-2013). Sledovaným obdobím je období pontifikátů obou papežů - tedy od roku 2005 do konce roku 2014. Komparace probíhá metodou kvalitativní analýzy, a to především v rovině vybraných sledovaných marketingových kanálů (především sociálních sítí, papežské aplikace či oficiálních Vatikánských médií), papežských apoštolských listů a celkového mediálního obrazu jednotlivých papežů. Samotné komparaci komunikace dvou papežů předchází krátký úvod do dějin papežství, který se zaměřuje na dřívější papeže, využívající marketingové nástroje, poté úvod do marketingové komunikace římskokatolické církve, hledající jednotlivé využití marketingu uvnitř církve samotné, a to ať už využití úmyslné či neúmyslné, a nakonec stručné seznámení s faktickými údaji o jednotlivých komparovaných papežích - jejich životopisy, spisy, proslovy a apoštolskými listy. Samotná komparace je poté obšírně popsána v poslední kapitole bakalářské práce a zaměřuje se na komparaci papežských kanálů, mezináboženského dialogu, managementu reputace a celkového vnímání papeže jednotlivými věřícími či...cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "The Comparison of Communication of Pope Francis and Pope Benedict XVI." aims to compare marketing and media communication of last two reigning popes - Pope Francis (2013-present) and Pope Benedict XVI. (2005-2013).The researched period is the period of the pontificates of these two popes - from 2005 until the end of 2014. The comparison is carried out by qualitative analysis, especially by comparison of selected marketing channels (social networks, web applications and official Vatican Medias), papal apostolic letters and the general media image of individual popes. The comparison of communication of the two popes is preceded by a brief introduction to the history of papacy, which focuses on the former popes who were using marketing tools, then an introduction to a marketing communication of Roman Catholic Church, searching for individual use of marketing in the Church, whether the use is intentional or unintentional and finally brief introduction of the facts and data about the two compared popes - the biographies, bibliographies, speeches and apostolic letters. The main comparison is then described in detail in the last chapter of the thesis and it is focused on comparison of papal channels, dialogues with other religions, reputation management and the general perception of the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV