Show simple item record

The Diagnostic Competence of Teacher
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorPetříková, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-26T14:42:08Z
dc.date.available2017-05-26T14:42:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63530
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší téma diagnostické kompetence učitele jakožto jednu z učitelových kompetencí, zabývá se základní terminologií, uvádí inspirující model efektivního použití diagnostické kompetence a stanovuje specifické situace ve výchovně- vzdělávacím procesu, které jsou hodny diagnostické pozornosti. Ke zpracování tématu byla použita především tematicky zvolená literatura, ze které jsem čerpala informace a na jejich základě vyvozovala závěry. V této bakalářské práci jsem se zabývala základními otázkami pro koncept diagnostické kompetence učitele a zaměřila se na tento doposud nepříliš zpracovaný pojem a na jeho význam, důležitost. Přínosem této bakalářské práce je právě zaměření na tento termín, který se jeví jako doposud ne úplně zpracovaný, uchopený, definovaný. Klíčová slova: pedagogicko-psychologická diagnostika, kompetence, učitel, úkolová situace, procesualita, evidence nedostatků, analýza chybného výkonu.cs_CZ
dc.description.abstractThe Abstract This bachelor's thesis is about the teacher's diagnostic competence taken as one of many techares's competences, it deals with the basic terminology, it shows an inspirational model of this diagnostic competence and it specifies specific school situations which should be diagnosticly noticed. Letter was the main source for writing this thesis and was used for getting information and for making conclusions. In this bachelor's thesis I made a concept of the diagnostic competence of a teacher and focused on this term which isn't often being spoken about, I focused on it's sense, importance. The utility of this bachelor's thesis is focusing on this term, which is being seen as not really dealed with, defined. Key words: the pedagogical-psychological diagnostic, the competence, the teacher, the task situation, the process, the evidence of defects, the analysis of false operation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectDiagnostikacs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjectThe diagnosticen_US
dc.subjectthe competenceen_US
dc.titleDiagnostická kompetence učitelecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-17
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId150299
dc.title.translatedThe Diagnostic Competence of Teacheren_US
dc.contributor.refereeVincejová, Eva
dc.identifier.aleph002014392
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce řeší téma diagnostické kompetence učitele jakožto jednu z učitelových kompetencí, zabývá se základní terminologií, uvádí inspirující model efektivního použití diagnostické kompetence a stanovuje specifické situace ve výchovně- vzdělávacím procesu, které jsou hodny diagnostické pozornosti. Ke zpracování tématu byla použita především tematicky zvolená literatura, ze které jsem čerpala informace a na jejich základě vyvozovala závěry. V této bakalářské práci jsem se zabývala základními otázkami pro koncept diagnostické kompetence učitele a zaměřila se na tento doposud nepříliš zpracovaný pojem a na jeho význam, důležitost. Přínosem této bakalářské práce je právě zaměření na tento termín, který se jeví jako doposud ne úplně zpracovaný, uchopený, definovaný. Klíčová slova: pedagogicko-psychologická diagnostika, kompetence, učitel, úkolová situace, procesualita, evidence nedostatků, analýza chybného výkonu.cs_CZ
uk.abstract.enThe Abstract This bachelor's thesis is about the teacher's diagnostic competence taken as one of many techares's competences, it deals with the basic terminology, it shows an inspirational model of this diagnostic competence and it specifies specific school situations which should be diagnosticly noticed. Letter was the main source for writing this thesis and was used for getting information and for making conclusions. In this bachelor's thesis I made a concept of the diagnostic competence of a teacher and focused on this term which isn't often being spoken about, I focused on it's sense, importance. The utility of this bachelor's thesis is focusing on this term, which is being seen as not really dealed with, defined. Key words: the pedagogical-psychological diagnostic, the competence, the teacher, the task situation, the process, the evidence of defects, the analysis of false operation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV