Zobrazit minimální záznam

Bullying Children in Schools
dc.contributor.advisorJedlička, Richard
dc.creatorŠáriková, Romana
dc.date.accessioned2017-03-29T15:06:26Z
dc.date.available2017-03-29T15:06:26Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/6339
dc.description.abstractThe thesis attempts to present bullying from the standpoint of our leading professionals specialising in this particular issue. It describes bullying as a form of a socially pathological phenomenon. The thesis considers bullying as a process happening in the school environment. It pays attention to the characterization of who is an aggressor and a victim.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce se snaží vystihnout šikanu z mnoha pohledů předních odborníků zabývajících se touto problematikou. Popisuje šikanu jako formu sociálně patologického jevu. Práce je zaměřena na šikanu jako proces v souvislosti se školním prostředím. Věnuje pozornost charakteristice toho, kdo je agresor a kdo oběť, ale i prevenci šikany.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova. 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.titlePoruchy ve vztazích mezi žáky projevující se systematickou traumatizací jednotlivce ve skupiněcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-06-12
dc.description.departmentÚstav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId22919
dc.title.translatedBullying Children in Schoolsen_US
dc.contributor.refereeJurásková, Dana
dc.identifier.aleph000605299
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of nursing subjects in secondary schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství zdravotnických předmětů pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Institute of Theory and Practice of Nursing First Faculty of Medicine Charles University in Pragueen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství zdravotnických předmětů pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of nursing subjects in secondary schoolsen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se snaží vystihnout šikanu z mnoha pohledů předních odborníků zabývajících se touto problematikou. Popisuje šikanu jako formu sociálně patologického jevu. Práce je zaměřena na šikanu jako proces v souvislosti se školním prostředím. Věnuje pozornost charakteristice toho, kdo je agresor a kdo oběť, ale i prevenci šikany.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis attempts to present bullying from the standpoint of our leading professionals specialising in this particular issue. It describes bullying as a form of a socially pathological phenomenon. The thesis considers bullying as a process happening in the school environment. It pays attention to the characterization of who is an aggressor and a victim.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Prazecs_CZ
dc.identifier.lisID990006052990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV