Show simple item record

Potography and Fashion: formation of Empty Image
dc.contributor.advisorFišerová, Michaela
dc.creatorMikešová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-26T13:18:34Z
dc.date.available2017-05-26T13:18:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63081
dc.description.abstractDiplomová práce Fotografie a móda: vznik prázdného obrazu se zabývá fenoménem módní fotografie tak, jak se objevuje v lifestylových magazínech. Hypotézou této práce je, že současná módní fotografie používající ke svému vzniku kreativní postupy malby popírá hlavní diskurzívní předpoklad fotografického média - totiž že jde o otisk reality - přitom ale tento nárok u svých recipientů předpokládá, a fotografické médium tím zneužívá. Módní fotografie navíc neustálým opakováním a zobrazováním identických objektů - jejichž reálný předobraz neexistuje, a které pouze odkazují k neurčitému referentu - dává vzniknout prázdnému obrazu s nulovým významem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis Photography and fashion: formation of Empty Image explores the phenomenon of fashion photography as it appears in lifestyle magazines. The hypothesis of this study is that the current fashion photography uses creative painting techniques, which denies the key idea about photography - that photography mirrors reality - but in the same time photography recipients are expected to believe this idea. This leads us to the assumption that fashion misuses photography. Fashion Photography, by constant repetition and displaying identical objects that in reality don't exist, which only refer to an indefinite referent gives rise to an empty image with no meaning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectMódacs_CZ
dc.subjectMódní fotografiecs_CZ
dc.subjectFotografiecs_CZ
dc.subjectNapodobovánícs_CZ
dc.subjectHyperrealitacs_CZ
dc.subjectMasmédiacs_CZ
dc.subjectFashionen_US
dc.subjectFashion Photographyen_US
dc.subjectPhotographyen_US
dc.subjectMass-Mediaen_US
dc.subjectHyperrealityen_US
dc.subjectImitationen_US
dc.titleFotografie a móda: vznik prázdného obrazucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-20
dc.description.departmentDepartment of Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.departmentKatedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId131529
dc.title.translatedPotography and Fashion: formation of Empty Imageen_US
dc.contributor.refereeŘehořová, Irena
dc.identifier.aleph001785379
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Fotografie a móda: vznik prázdného obrazu se zabývá fenoménem módní fotografie tak, jak se objevuje v lifestylových magazínech. Hypotézou této práce je, že současná módní fotografie používající ke svému vzniku kreativní postupy malby popírá hlavní diskurzívní předpoklad fotografického média - totiž že jde o otisk reality - přitom ale tento nárok u svých recipientů předpokládá, a fotografické médium tím zneužívá. Módní fotografie navíc neustálým opakováním a zobrazováním identických objektů - jejichž reálný předobraz neexistuje, a které pouze odkazují k neurčitému referentu - dává vzniknout prázdnému obrazu s nulovým významem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis Photography and fashion: formation of Empty Image explores the phenomenon of fashion photography as it appears in lifestyle magazines. The hypothesis of this study is that the current fashion photography uses creative painting techniques, which denies the key idea about photography - that photography mirrors reality - but in the same time photography recipients are expected to believe this idea. This leads us to the assumption that fashion misuses photography. Fashion Photography, by constant repetition and displaying identical objects that in reality don't exist, which only refer to an indefinite referent gives rise to an empty image with no meaning. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra elektronické kultury a sémiotikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV