Zobrazit minimální záznam

GPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithms
dc.contributor.advisorKřivánek, Jaroslav
dc.creatorBulant, Martin
dc.date.accessioned2017-05-26T11:44:58Z
dc.date.available2017-05-26T11:44:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62576
dc.description.abstractPředmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné zrychlení oproti sériové implementaci na CPU. Implementace bude probíhat v již existujícím frameworku pro výpočty globálního osvětlení, což umožní soustředit se čistě na implementaci samotných algoritmů. Díky této práci bude možné ušetřit čas při testování metod pro výpočet globálního osvětlení, neboť ukládání a přepoužití mezivýsledků je možné použít pro další algoritmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation on GPU should dramatically improve algoritm speed compared to CPU implementation. The software will be written using already done framework for global illumunation computation. That allow to focus to algorithm implementation only. This work should speed up testing of new or existing methods for global illumination computing, because saving and reusing of intermediate results can be used for other algorithms too. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectpočítačová grafikacs_CZ
dc.subjectrenderingcs_CZ
dc.subjectglobální osvětlenícs_CZ
dc.subjectirradiance cachingcs_CZ
dc.subjectradiance cachingcs_CZ
dc.subjectGPUcs_CZ
dc.subjectCUDAcs_CZ
dc.subjectcomputer graphicsen_US
dc.subjectrenderingen_US
dc.subjectglobal illuminationen_US
dc.subjectirradiance cachingen_US
dc.subjectradiance cachingen_US
dc.subjectGPUen_US
dc.subjectCUDAen_US
dc.titleGPU implementace algoritmů irradiance a radiance cachingcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId113306
dc.title.translatedGPU implementation of the irradiance and radiance caching algorithmsen_US
dc.contributor.refereeŠik, Martin
dc.identifier.aleph002016052
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csPředmětem této práce je vytvořit program implementující algoritmy pro výpočet globálního osvětlení radiance a irradiance caching za využití frameworku CUDA na GPU. Paralelní implementace na GPU by měla přinést výrazné zrychlení oproti sériové implementaci na CPU. Implementace bude probíhat v již existujícím frameworku pro výpočty globálního osvětlení, což umožní soustředit se čistě na implementaci samotných algoritmů. Díky této práci bude možné ušetřit čas při testování metod pro výpočet globálního osvětlení, neboť ukládání a přepoužití mezivýsledků je možné použít pro další algoritmy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe object of this work is to create software implementing two algorithms for global ilumination computing. Iradiance and radiance caching should be implemented in CUDA framework on graphics card (GPU). Parallel implementation on GPU should dramatically improve algoritm speed compared to CPU implementation. The software will be written using already done framework for global illumunation computation. That allow to focus to algorithm implementation only. This work should speed up testing of new or existing methods for global illumination computing, because saving and reusing of intermediate results can be used for other algorithms too. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020160520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV