Show simple item record

Marketing Communication of Safety Line Association in 2013: linguistic Analysis of campaigns
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorKudrnová, Blanka
dc.date.accessioned2017-05-26T11:32:59Z
dc.date.available2017-05-26T11:32:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62514
dc.description.abstractBakalářská práce Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: Jazyková analýza kampaní se zabývá marketingovými aktivitami Sdružení Linka bezpečí, které zasazuje do kontextu neziskového sektoru. Pozornost je věnována především roku 2013. Zároveň podává všestrannou jazykovou charakteristiku použitých komunikátů, a to nejen z hlediska jejich jazykové výstavby, ale také s ohledem na jejich komunikační vlastnosti a schopnosti. Sdružení Linka bezpečí jakožto nestátní nezisková organizace zajišťuje svůj provoz především aktivním fundraisingem, který pokrývá přibližně 70 % nákladů. Vzhledem k charakteru služeb, které poskytuje, připadá většina výdajů na provoz. Před svými donátory tak musí obhájit fakt, že na rozdíl od nadací a nadačních fondů, se kterými je často zaměňována, nepřispívá na konkrétní projekt, ale získané peníze sama spotřebovává. Vzhledem k důslednému dodržování principu anonymity navíc nemůže poukazovat na konkrétní záležitosti, kterými se zabývá. Cílem práce je analýza aktivit, prostřednictvím kterých se Sdružení Linka bezpečí s těmito problémy vypořádalo.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis Marketing Communication of Safety Line 2013: Linguistic Analysis of Campaign deals with the marketing activities of the Safety Line Association, and puts them into context of non-profit sector. It is focused mainly on year 2013. It analyses also its communication in general linguistic way. Safety Line, as a non-profit organization provides its services primarily by active fundraising, which covers approximately 70 % of the cost. Due to the nature of the services it provides, most of incomes are spent on operations. Against its donors Safety Line Association must defend the fact that unlike foundations and endowment funds with which it is often confused, does not contribute to a specific project, but consumes the money itself. Due to the strict observance of the principle of anonymity Safety Line also can not point to specific issues it deals with. The aim of the work is to analyze the activities in which the Safety Line Association handles with these problems.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSdružení Linka bezpečícs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectmarketing neziskového sektorucs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectfundraisingcs_CZ
dc.subjectjazyková analýzacs_CZ
dc.subjectSafety Line Associationen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectnon-profit marketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectfundraisingen_US
dc.subjectlinguistic analysisen_US
dc.titleMarketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: jazyková analýza kampanícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId138849
dc.title.translatedMarketing Communication of Safety Line Association in 2013: linguistic Analysis of campaignsen_US
dc.contributor.refereeŠoltys, Otakar
dc.identifier.aleph001783852
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: Jazyková analýza kampaní se zabývá marketingovými aktivitami Sdružení Linka bezpečí, které zasazuje do kontextu neziskového sektoru. Pozornost je věnována především roku 2013. Zároveň podává všestrannou jazykovou charakteristiku použitých komunikátů, a to nejen z hlediska jejich jazykové výstavby, ale také s ohledem na jejich komunikační vlastnosti a schopnosti. Sdružení Linka bezpečí jakožto nestátní nezisková organizace zajišťuje svůj provoz především aktivním fundraisingem, který pokrývá přibližně 70 % nákladů. Vzhledem k charakteru služeb, které poskytuje, připadá většina výdajů na provoz. Před svými donátory tak musí obhájit fakt, že na rozdíl od nadací a nadačních fondů, se kterými je často zaměňována, nepřispívá na konkrétní projekt, ale získané peníze sama spotřebovává. Vzhledem k důslednému dodržování principu anonymity navíc nemůže poukazovat na konkrétní záležitosti, kterými se zabývá. Cílem práce je analýza aktivit, prostřednictvím kterých se Sdružení Linka bezpečí s těmito problémy vypořádalo.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Marketing Communication of Safety Line 2013: Linguistic Analysis of Campaign deals with the marketing activities of the Safety Line Association, and puts them into context of non-profit sector. It is focused mainly on year 2013. It analyses also its communication in general linguistic way. Safety Line, as a non-profit organization provides its services primarily by active fundraising, which covers approximately 70 % of the cost. Due to the nature of the services it provides, most of incomes are spent on operations. Against its donors Safety Line Association must defend the fact that unlike foundations and endowment funds with which it is often confused, does not contribute to a specific project, but consumes the money itself. Due to the strict observance of the principle of anonymity Safety Line also can not point to specific issues it deals with. The aim of the work is to analyze the activities in which the Safety Line Association handles with these problems.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017838520106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV