Zobrazit minimální záznam

The perceptions comparison of brands Gant and Ralph Lauren for students of the Charles University and the University of Economics
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorBui Dang Manh, Hoang
dc.date.accessioned2017-05-26T11:29:13Z
dc.date.available2017-05-26T11:29:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62497
dc.description.abstractTato práce se zabývá kvalitativním výzkumem vnímání dvou módních značek Gant a Ralph Lauren u studentů Univerzity Karlovy a Vysoké školy ekonomické. Produkty a propagované hodnoty těchto firem vycházejí z tzv. "preppy" subkultury, která je spjata s kulturním prostředím elitních vysokých škol v USA. Tato subkultura však v ČR neexistuje. Nejprve v práci popisuji stručnou historii a marketingové mixy obou značek, kde se zaměřuji na charakteristiku jejich firemní identity a image. Nastíněny jsou též způsoby marketingové komunikace, práce se jim však primárně nevěnuje. V další části uvádím výsledky skupinových rozhovorů, které zkoumaly názory a dojmy studentů UK a VŠE na hodnoty obou značek a na předložené ukázky vizuálních materiálů z let 2009 až 2011. Cílem práce bylo zjistit, zda respondenti spatřují rozdíly ve vizuální komunikaci obou značek. Dále také jestli jsou schopni pochopit hodnoty značek a ztotožnit se s nimi, i přes zjevnou absenci "preppy" subkultury v ČR. Na závěr uvádím několik dalších způsobů, jak zkoumat procesy vnímání a doporučuji cesty ke zlepšení firemní identity obou značek v očích českých studentů.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is the qualitative survey focused on perception of two fashion brands Gant and Ralph Lauren. The sample consisted of students from the Charles University and the University of Economics in Prague. Products and promoted values of these brands are namely inspired by the preppy subculture that is related to the cultural environment of the Ivy League universities. However, in the Czech Republic there is no such subculture. At first I describe the brief histories and marketing mixes of both brands. I tried to extensively characterize the corporate identity and image. Methods of marketing communications are suggested but the goal was not to deal with them thoroughly. In the next part of this thesis I present the results of the focus group sessions which were intended to observe students' opinions and impressions of brand values and provided visual materials from 2009 to 2011. The goal of the thesis was to find out if there is any perceived difference in both brands' visual communication. Next whether they are able to understand the brands' values despite the obvious absence of the preppy subculture in the Czech Republic. In the conclusion I suggest other methods of observing the processes of perception. I also recommend ways how to improve the corporate identity in the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectGantcs_CZ
dc.subjectRalph Laurencs_CZ
dc.subjectidentitacs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectpreppycs_CZ
dc.subjectsubkulturacs_CZ
dc.subjectGanten_US
dc.subjectRalph Laurenen_US
dc.subjectidentityen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectpreppyen_US
dc.subjectsubcultureen_US
dc.titleKomparace vnímání značek Gant a Ralph Lauren u studentů UK a VŠEcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId125824
dc.title.translatedThe perceptions comparison of brands Gant and Ralph Lauren for students of the Charles University and the University of Economicsen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
dc.identifier.aleph001783851
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá kvalitativním výzkumem vnímání dvou módních značek Gant a Ralph Lauren u studentů Univerzity Karlovy a Vysoké školy ekonomické. Produkty a propagované hodnoty těchto firem vycházejí z tzv. "preppy" subkultury, která je spjata s kulturním prostředím elitních vysokých škol v USA. Tato subkultura však v ČR neexistuje. Nejprve v práci popisuji stručnou historii a marketingové mixy obou značek, kde se zaměřuji na charakteristiku jejich firemní identity a image. Nastíněny jsou též způsoby marketingové komunikace, práce se jim však primárně nevěnuje. V další části uvádím výsledky skupinových rozhovorů, které zkoumaly názory a dojmy studentů UK a VŠE na hodnoty obou značek a na předložené ukázky vizuálních materiálů z let 2009 až 2011. Cílem práce bylo zjistit, zda respondenti spatřují rozdíly ve vizuální komunikaci obou značek. Dále také jestli jsou schopni pochopit hodnoty značek a ztotožnit se s nimi, i přes zjevnou absenci "preppy" subkultury v ČR. Na závěr uvádím několik dalších způsobů, jak zkoumat procesy vnímání a doporučuji cesty ke zlepšení firemní identity obou značek v očích českých studentů.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this bachelor thesis is the qualitative survey focused on perception of two fashion brands Gant and Ralph Lauren. The sample consisted of students from the Charles University and the University of Economics in Prague. Products and promoted values of these brands are namely inspired by the preppy subculture that is related to the cultural environment of the Ivy League universities. However, in the Czech Republic there is no such subculture. At first I describe the brief histories and marketing mixes of both brands. I tried to extensively characterize the corporate identity and image. Methods of marketing communications are suggested but the goal was not to deal with them thoroughly. In the next part of this thesis I present the results of the focus group sessions which were intended to observe students' opinions and impressions of brand values and provided visual materials from 2009 to 2011. The goal of the thesis was to find out if there is any perceived difference in both brands' visual communication. Next whether they are able to understand the brands' values despite the obvious absence of the preppy subculture in the Czech Republic. In the conclusion I suggest other methods of observing the processes of perception. I also recommend ways how to improve the corporate identity in the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990017838510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV