Show simple item record

Pictureof world cup in white water slalomkayaking organized from june 2010in chosen Czech newspapers
dc.contributor.advisorKöpplová, Barbara
dc.creatorStach, Daniel
dc.date.accessioned2017-05-26T11:13:26Z
dc.date.available2017-05-26T11:13:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62417
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu mediálního obrazu Světového poháru ve vodním slalomu v Praze-Troji pořádaného v letech 2010, 2011 a 2012 a to v denících MF DNES, Právo a Sport. Cílem je na základě kvantitativní analýzy popsat mediální obraz akce v jednotlivých letech ve sledovaných deních a následně pomocí komparace definovat proměny mezi jednotlivými roky. Analýza sleduje nejen počet a rozsah publikovaných textů, ale také jejich formu a témata, kterým se věnují. Do výzkumu jsou zahruty i obrazové materiály, u kterých jsou sledovanými parametry počet, plocha a také aktér, který je na fotografii zobrazen. Jednotliví aktéři jsou sledováni i v otištěných textech. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související se zvoleným tématem, tedy tvroba mediálního obrazu, nastolování agendy a zpravodajské hodnoty. V metodické části jsou popsána sledovaná média, a to z hlediska jejich vlastnické struktury, čtenářské obce i jejich suplementů a také definována metoda výzkumu.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on analysis of media image of World Cup races in whitewater slalom kayaking that were organised in Prague-Troja in 2010, 2011 and 2012. Chosen media are MF DNES, Pravo and Sport. The aim of the thesis is to describe media image of the aforementioned events in the chosen media by using quantitative analysis and to define changes among the years. Analysis is concentrated on number of articles and amount of space that was given by the media as well as on forms and topics that appeared repetitively. Also published photos are part of the research. Photos are described according to quantity their published number, given amount of space and personality that has been chosen as an object for the photo. Particular personalities are identified in published articles and interviews too. In the first part of the thesis there are defined theoretical concepts such as media image creation, agenda setting and news values. In the second part there are described chosen media from the perspective of their ownership, characteristics of readers and its supplements. In addition the method of research is described in the second part too.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmediální obrazcs_CZ
dc.subjectkvantitativní analýzacs_CZ
dc.subjectslalom na divoké voděcs_CZ
dc.subjectSvětový pohárcs_CZ
dc.subjectMF DNEScs_CZ
dc.subjectPrávocs_CZ
dc.subjectSportcs_CZ
dc.subjectmedia imageen_US
dc.subjectquantitative analysisen_US
dc.subjectwhitewater slalom kayakingen_US
dc.subjectWorld Cupen_US
dc.subjectMF DNESen_US
dc.subjectPravoen_US
dc.subjectSporten_US
dc.titleObraz Světového poháru ve vodním slalomu v Praze-Troji na stránkách vybraných českých deníků (květen-červenec 2010, červenec-září 2011, červenec-září 2012)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-06-16
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId92642
dc.title.translatedPictureof world cup in white water slalomkayaking organized from june 2010in chosen Czech newspapersen_US
dc.contributor.refereeZamazal, Ondřej
dc.identifier.aleph001783840
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na analýzu mediálního obrazu Světového poháru ve vodním slalomu v Praze-Troji pořádaného v letech 2010, 2011 a 2012 a to v denících MF DNES, Právo a Sport. Cílem je na základě kvantitativní analýzy popsat mediální obraz akce v jednotlivých letech ve sledovaných deních a následně pomocí komparace definovat proměny mezi jednotlivými roky. Analýza sleduje nejen počet a rozsah publikovaných textů, ale také jejich formu a témata, kterým se věnují. Do výzkumu jsou zahruty i obrazové materiály, u kterých jsou sledovanými parametry počet, plocha a také aktér, který je na fotografii zobrazen. Jednotliví aktéři jsou sledováni i v otištěných textech. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy související se zvoleným tématem, tedy tvroba mediálního obrazu, nastolování agendy a zpravodajské hodnoty. V metodické části jsou popsána sledovaná média, a to z hlediska jejich vlastnické struktury, čtenářské obce i jejich suplementů a také definována metoda výzkumu.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on analysis of media image of World Cup races in whitewater slalom kayaking that were organised in Prague-Troja in 2010, 2011 and 2012. Chosen media are MF DNES, Pravo and Sport. The aim of the thesis is to describe media image of the aforementioned events in the chosen media by using quantitative analysis and to define changes among the years. Analysis is concentrated on number of articles and amount of space that was given by the media as well as on forms and topics that appeared repetitively. Also published photos are part of the research. Photos are described according to quantity their published number, given amount of space and personality that has been chosen as an object for the photo. Particular personalities are identified in published articles and interviews too. In the first part of the thesis there are defined theoretical concepts such as media image creation, agenda setting and news values. In the second part there are described chosen media from the perspective of their ownership, characteristics of readers and its supplements. In addition the method of research is described in the second part too.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990017838400106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV