Zobrazit minimální záznam

Effective communication of the merged departments of parent education
dc.contributor.advisorLisnerová, Romana
dc.creatorVoržáčková, Květuše
dc.date.accessioned2017-05-26T10:56:41Z
dc.date.available2017-05-26T10:56:41Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62325
dc.description.abstractNÁZEV: EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE SLOUČENÝCH PRACOVIŠŤ MATEŘSKÝCH ŠKOL AUTOR: Květa Voržáčková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Romana Lisnerová ABSTRAKT: Závěrečná práce se zabývá srovnáním důležitostí jednotlivých faktorů efektivní komunikace pro sloučená pracoviště mateřských škol. Teoretická část popisuje komunikaci v organizaci obecně, vliv interní komunikace na výkonnost organizace a možné překážky. Dále se zabývá faktory efektivní komunikace v organizaci a vlivy jednotlivých prvků na interní komunikaci. Vzhledem k účelu studie a důvěryhodnosti výsledků byla využita při výzkumné strategii kombinace kvantitativní a kvalitativní metody. Pomocí dat získaných při kvantitativním dotazníkovém šetření byla zjištěna míra zastoupení faktorů efektivní komunikace ve sloučených mateřských školách. V následném kvalitativním výzkumu byly pomocí analýzy rozhovorů srovnány vlivy faktorů na efektivní interní komunikace v tomto specifickém prostředí. Závěr práce vyplývá z výzkumného šetření. Výsledky výzkumu mohou přispět k orientaci v interní komunikaci pracovišť integrovaných mateřských škol. Získané poznatky přináší možnost zařazení primárních prvků efektivní komunikace při tvorbě strategického rozvoje sloučené školy. Dotazník prezentovaný v této bakalářské práci lze využít managementem škol...cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: EFFECTIVE COMMUNICATION OF THE MERGED DEPARTMENTS OF PARENT EDUCATION AUTHOR: Květa Voržáčková DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: PhDr. Romana Lisnerová ABSTRACT: Final work compares the importance of the various factors of effective communication for merging workplace nurseries. The theoretical part describes communication in organizations in general , the impact of internal communication on organizational performance and possible obstacles. It also deals with factors of effective communication in an organization and the effects of various elements on internal communication. Due to purpose of the study and the credibility of the results there were used quantitative and qualitative methods during the research strategy. Using the data obtained in the quantitative questionnaire survey there was observed the level of representation of the factors of effective communication in the merged kindergartens. In the subsequent qualitative research there were compared, using analysis of interviews, the effects of factors on the effective internal communication in this specific environment. The conclusion follows the work of the research. The research results may contribute to the orientation in the internal communication of the departments of integrated kindergartens. The knowledge gained...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleEfektivní komunikace sloučených pracovišť mateřských školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148150
dc.title.translatedEffective communication of the merged departments of parent educationen_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph001777318
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE SLOUČENÝCH PRACOVIŠŤ MATEŘSKÝCH ŠKOL AUTOR: Květa Voržáčková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Romana Lisnerová ABSTRAKT: Závěrečná práce se zabývá srovnáním důležitostí jednotlivých faktorů efektivní komunikace pro sloučená pracoviště mateřských škol. Teoretická část popisuje komunikaci v organizaci obecně, vliv interní komunikace na výkonnost organizace a možné překážky. Dále se zabývá faktory efektivní komunikace v organizaci a vlivy jednotlivých prvků na interní komunikaci. Vzhledem k účelu studie a důvěryhodnosti výsledků byla využita při výzkumné strategii kombinace kvantitativní a kvalitativní metody. Pomocí dat získaných při kvantitativním dotazníkovém šetření byla zjištěna míra zastoupení faktorů efektivní komunikace ve sloučených mateřských školách. V následném kvalitativním výzkumu byly pomocí analýzy rozhovorů srovnány vlivy faktorů na efektivní interní komunikace v tomto specifickém prostředí. Závěr práce vyplývá z výzkumného šetření. Výsledky výzkumu mohou přispět k orientaci v interní komunikaci pracovišť integrovaných mateřských škol. Získané poznatky přináší možnost zařazení primárních prvků efektivní komunikace při tvorbě strategického rozvoje sloučené školy. Dotazník prezentovaný v této bakalářské práci lze využít managementem škol...cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: EFFECTIVE COMMUNICATION OF THE MERGED DEPARTMENTS OF PARENT EDUCATION AUTHOR: Květa Voržáčková DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: PhDr. Romana Lisnerová ABSTRACT: Final work compares the importance of the various factors of effective communication for merging workplace nurseries. The theoretical part describes communication in organizations in general , the impact of internal communication on organizational performance and possible obstacles. It also deals with factors of effective communication in an organization and the effects of various elements on internal communication. Due to purpose of the study and the credibility of the results there were used quantitative and qualitative methods during the research strategy. Using the data obtained in the quantitative questionnaire survey there was observed the level of representation of the factors of effective communication in the merged kindergartens. In the subsequent qualitative research there were compared, using analysis of interviews, the effects of factors on the effective internal communication in this specific environment. The conclusion follows the work of the research. The research results may contribute to the orientation in the internal communication of the departments of integrated kindergartens. The knowledge gained...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017773180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV