Show simple item record

Photographical pharaphrase of classic art work
dc.contributor.advisorŠmíd, Jan
dc.creatorPilařová, Alžběta
dc.date.accessioned2021-03-26T11:48:45Z
dc.date.available2021-03-26T11:48:45Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62290
dc.description.abstractPilařová, A.: Fotografická parafráze klasického uměleckého díla. [Bakalářská práce] Praha 2014 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 63 s. (Přílohy: 8 autorský fotografií, CD). V bakalářské práci jsem se pokusila definovat pojem "parafráze" prostřednictvím analýzy odpovědí ze sestaveného dotazníku a odborné literatury. Zmapovala jsem základní projevy parafrázování v uměleckých oborech a blíže se na jejich výskyt a využití zaměřila v oblasti výtvarného umění a fotografie. Soubor autorských fotografií doplňuji ve výtvarné části o popisy vzniku jednotlivých z nich a jejich případné alternativy. Didaktická část práce je postavena na čtyřech výtvarných úkolech pracujících s uměleckými díly, ve kterých se žáci ZUŠ využívají postupně kresbu, malbu a fotografickou hru.cs_CZ
dc.description.abstractPilařová, A.: Photographic paraphrase of classic artwork. [Bachelor's thesis] Prague 2014 - Charles University in Prague, faculty of education, department of art, 63 p. (Attachments: 8 copyright photos, CD). I tried to define the name "paraphrase" through analysis of answers from question-form and specialized publications in my bachelor's thesis. I charted basic acts of paraphrases in artistic field. I focused at these acts in fine art and photography. My collection of photographs is completed with descriptions of each photo and their alternatives. Didactic part is based on four exercises with classical artworks in which pupils of Elementary Art School work with drawing, painting and photographic game.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjectpharaphraseen_US
dc.subjectarten_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjectparafrázecs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectobrazcs_CZ
dc.titleFotografická parafráze klasického uměleckého dílacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-27
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId134314
dc.title.translatedPhotographical pharaphrase of classic art worken_US
dc.contributor.refereeKornatovský, Jiří
dc.identifier.aleph001778616
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineArt Education Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineVýtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVýtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enArt Education Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPilařová, A.: Fotografická parafráze klasického uměleckého díla. [Bakalářská práce] Praha 2014 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 63 s. (Přílohy: 8 autorský fotografií, CD). V bakalářské práci jsem se pokusila definovat pojem "parafráze" prostřednictvím analýzy odpovědí ze sestaveného dotazníku a odborné literatury. Zmapovala jsem základní projevy parafrázování v uměleckých oborech a blíže se na jejich výskyt a využití zaměřila v oblasti výtvarného umění a fotografie. Soubor autorských fotografií doplňuji ve výtvarné části o popisy vzniku jednotlivých z nich a jejich případné alternativy. Didaktická část práce je postavena na čtyřech výtvarných úkolech pracujících s uměleckými díly, ve kterých se žáci ZUŠ využívají postupně kresbu, malbu a fotografickou hru.cs_CZ
uk.abstract.enPilařová, A.: Photographic paraphrase of classic artwork. [Bachelor's thesis] Prague 2014 - Charles University in Prague, faculty of education, department of art, 63 p. (Attachments: 8 copyright photos, CD). I tried to define the name "paraphrase" through analysis of answers from question-form and specialized publications in my bachelor's thesis. I charted basic acts of paraphrases in artistic field. I focused at these acts in fine art and photography. My collection of photographs is completed with descriptions of each photo and their alternatives. Didactic part is based on four exercises with classical artworks in which pupils of Elementary Art School work with drawing, painting and photographic game.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantVelíšek, Martin
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990017786160106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV