Zobrazit minimální záznam

Headmaster after ten years, new inspiration
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorŠenová, Jarmila
dc.date.accessioned2017-05-26T10:45:21Z
dc.date.available2017-05-26T10:45:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62263
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou profesní dráhy zkušených ředitelů škol s více jak desetiletou praxí ve funkci. Soustředí se na ředitele z různých druhů škol, odlišných počtem žáků i místem působení. Cílem bylo vytvoření souboru nejčastějších motivačních faktorů a zdrojů inspirací této cílové skupiny. Práce vychází z celkových podmínek, za jakých svou profesi tito lidé vykonávají, z požadavků, jaké jsou na ně kladeny a z očekávání, která jsou s touto náročnou funkcí spojena. Prostřednictvím kvalitativně orientovaného empirického výzkumu, metodou životní historie, rozkrývá nejčastější motivační faktory a zdroje inspirací zkušených ředitelů a uvádí je v určitých nezbytných souvislostech. Současně přináší poznatky o významu motivačních faktorů a inspirací z pohledu samotných ředitelů škol. KLÍČOVÁ SLOVA: zkušený ředitel školy, profesní dráha, podmínky práce, motivace, motivační faktory, zdroj inspirací, různý úhel pohleducs_CZ
dc.description.abstractI am interested in the problematics of the professional career of the experienced school headmasters who have been at their work position for more than 10 years in my final bachalor's thesis. I am concerned about headmasters from different types of schools, with different number of pupils and students as well as different region of work. The goal was to create the file of the most often occurance of motivation factors and of inspirational sources of that target group. My work is based on all involved conditions, in which these people perform their job. It comes out the requests, which are laid on them and out of expectation which is closely connected to this sort of demanding job. The work reveals the most common motivational factors and inspirational sources of experienced headmasters through the qualitative empirical research and through the oriented method of life history. Furthermore it releases them in the particular context. At the same time it brings the knowledge about the importance of motivational factors and inspiration from the perspective of headmasters of schools themselves. KEYWORDS: an experienced headmaster, careers, motivation, motivational factors, the source of inspiration, a different angle of viewen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectzkušený ředitel školycs_CZ
dc.subjectprofesní dráhacs_CZ
dc.subjectpodmínky prácecs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectmotivační faktorycs_CZ
dc.subjectzdroj inspiracícs_CZ
dc.subjectrůzný úhel pohleducs_CZ
dc.subjectan experienced headmasteren_US
dc.subjectcareersen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectmotivational factorsen_US
dc.subjectthe source of inspirationen_US
dc.subjecta different angle of viewen_US
dc.titleŘeditel školy po deseti letech, nové inspiracecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148124
dc.title.translatedHeadmaster after ten years, new inspirationen_US
dc.contributor.refereeTrojanová, Irena
dc.identifier.aleph001777312
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou profesní dráhy zkušených ředitelů škol s více jak desetiletou praxí ve funkci. Soustředí se na ředitele z různých druhů škol, odlišných počtem žáků i místem působení. Cílem bylo vytvoření souboru nejčastějších motivačních faktorů a zdrojů inspirací této cílové skupiny. Práce vychází z celkových podmínek, za jakých svou profesi tito lidé vykonávají, z požadavků, jaké jsou na ně kladeny a z očekávání, která jsou s touto náročnou funkcí spojena. Prostřednictvím kvalitativně orientovaného empirického výzkumu, metodou životní historie, rozkrývá nejčastější motivační faktory a zdroje inspirací zkušených ředitelů a uvádí je v určitých nezbytných souvislostech. Současně přináší poznatky o významu motivačních faktorů a inspirací z pohledu samotných ředitelů škol. KLÍČOVÁ SLOVA: zkušený ředitel školy, profesní dráha, podmínky práce, motivace, motivační faktory, zdroj inspirací, různý úhel pohleducs_CZ
uk.abstract.enI am interested in the problematics of the professional career of the experienced school headmasters who have been at their work position for more than 10 years in my final bachalor's thesis. I am concerned about headmasters from different types of schools, with different number of pupils and students as well as different region of work. The goal was to create the file of the most often occurance of motivation factors and of inspirational sources of that target group. My work is based on all involved conditions, in which these people perform their job. It comes out the requests, which are laid on them and out of expectation which is closely connected to this sort of demanding job. The work reveals the most common motivational factors and inspirational sources of experienced headmasters through the qualitative empirical research and through the oriented method of life history. Furthermore it releases them in the particular context. At the same time it brings the knowledge about the importance of motivational factors and inspiration from the perspective of headmasters of schools themselves. KEYWORDS: an experienced headmaster, careers, motivation, motivational factors, the source of inspiration, a different angle of viewen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017773120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV