Show simple item record

Way the Establishers Perceive the Amendment to the Educational Law
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorHartlová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-26T10:44:59Z
dc.date.available2017-05-26T10:44:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62261
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá novelou školského zákona, která mimo jiné zavedla šestileté funkční období ředitelů škol a školských zařízení a s tím spojené vyhlašování konkurzního řízení na vedoucí pracovní místo ředitele. Cílem práce je zjištění, jaké důvody vedly zřizovatele k tomu, že konkurzy vyhlásili, nebo naopak nevyhlásili, a jak je šestileté funkční období stanovené školským zákonem přijímáno zřizovateli škol v Libereckém kraji. V teoretické části je popsán postup při konkurzním řízení na vedoucí místo ředitele, role zřizovatele, role ředitele s jeho kompetencemi jako řídícího pracovníka ve školství. V praktické části je vyhodnocen průzkum. Klíčová slova: novela školského zákona, šestileté funkční období, konkurzní řízení, zřizovatel, ředitel, role zřizovatele, role ředitele, dotazníkové šetřenícs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is based on the Amendment to the Educational Law. The result of which is the six year office term for headmasters and the open competition process that is an essential part of it. The main focus of the thesis is to find out the reasons behind the open competition process, why or why not it was declared, as well as how the six year term is accepted in the Liberec district. The theory describes the steps in the process of the open competition, the role of the establisher, the of the headmaster and his responsibilities as a leading figure in the education system. The practical part reflects the results of the research. Key Words: Amendment to the Educational Law, six year office term, open competition process, establisher, headmaster, role of the establisher, role of the headmaster, questionnaire.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleJak zřizovatelé škol v Libereckém kraji vnímají novelu školského zákonacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId147694
dc.title.translatedWay the Establishers Perceive the Amendment to the Educational Lawen_US
dc.contributor.refereeSvoboda, Petr
dc.identifier.aleph001777311
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá novelou školského zákona, která mimo jiné zavedla šestileté funkční období ředitelů škol a školských zařízení a s tím spojené vyhlašování konkurzního řízení na vedoucí pracovní místo ředitele. Cílem práce je zjištění, jaké důvody vedly zřizovatele k tomu, že konkurzy vyhlásili, nebo naopak nevyhlásili, a jak je šestileté funkční období stanovené školským zákonem přijímáno zřizovateli škol v Libereckém kraji. V teoretické části je popsán postup při konkurzním řízení na vedoucí místo ředitele, role zřizovatele, role ředitele s jeho kompetencemi jako řídícího pracovníka ve školství. V praktické části je vyhodnocen průzkum. Klíčová slova: novela školského zákona, šestileté funkční období, konkurzní řízení, zřizovatel, ředitel, role zřizovatele, role ředitele, dotazníkové šetřenícs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis is based on the Amendment to the Educational Law. The result of which is the six year office term for headmasters and the open competition process that is an essential part of it. The main focus of the thesis is to find out the reasons behind the open competition process, why or why not it was declared, as well as how the six year term is accepted in the Liberec district. The theory describes the steps in the process of the open competition, the role of the establisher, the of the headmaster and his responsibilities as a leading figure in the education system. The practical part reflects the results of the research. Key Words: Amendment to the Educational Law, six year office term, open competition process, establisher, headmaster, role of the establisher, role of the headmaster, questionnaire.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017773110106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV