Zobrazit minimální záznam

Utilization of ICT in inspection work of CSI regional inspectorates' employees
dc.contributor.advisorSvoboda, Petr
dc.creatorEgertová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-26T10:44:08Z
dc.date.available2017-05-26T10:44:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62256
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zmapování využívaných informačních a komunikačních technologií v krajských inspektorátech České školní inspekce a zjištění, zda informační a komunikační technologie nějakým způsobem změnily činnost pracovníků krajských inspektorátů po určitém období. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů z oblasti informačních a komunikačních technologií. Další část je věnována charakteristice, činnosti a organizační struktuře České školní inspekce a využívání ICT zaměstnanci inspektorátů před rokem 2006 a po tomto období. Ve výzkumné části jsou analyzovány výsledky výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří u ČŠI pracovali již před rokem 2006 a pracují dosud. Výzkum je doplněn řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část shrnuje výsledky výzkumu a formuluje návrhy na zkvalitnění využívání informačních a komunikačních technologií v inspekční práci ve formě doporučení pro management inspektorátů. KLÍČOVÁ SLOVA: Česká školní inspekce, informační a komunikační technologie, informační společnost, školní inspektoři a kontrolní pracovníci, notebooky, intranet, informační systémy, InspIS (inspekční informační systém), sběr datcs_CZ
dc.description.abstractThe aim of thesis is to map information and communication technologies used in regional inspectorates of the Czech School Inspectorate and to find out, whether information and communication technologies have changed the activities of regional inspectorates staff to any extent during a certain period of time. The theoretical section summarizes theoretical findings concerning fundamental terms in the field of information and communication technologies. Other part is dedicated to the characteristics, activities and organizational structure of the Czech School Inspectorate as well as to the utilization of ICT technologies by inspectorates staff before 2006 and after this period of time. The research section presents an analysis of the research outcomes based on a questionnaire survey conducted among those inspectors and auditors who have been working for the CSI since 2006 until present. The survey is complemented by a structured interview with regional inspectorate directors. The final section summarizes the research outcomes and formulates suggestions for quality improvements in utilization of information and communication technologies in inspection work in the form of recommendations for management of the inspectorates. KEYWORDS: Czech School Inspectorate, information and communication technology,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectČeská školní inspekcecs_CZ
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs_CZ
dc.subjectinformační společnostcs_CZ
dc.subjectškolní inspektoři a kontrolní pracovnícics_CZ
dc.subjectnotebookycs_CZ
dc.subjectintranetcs_CZ
dc.subjectinformační systémycs_CZ
dc.subjectInspIS (inspekční informační systém)cs_CZ
dc.subjectsběr datcs_CZ
dc.subjectCzech School Inspectorateen_US
dc.subjectinformation and communication technologyen_US
dc.subjectinformation societyen_US
dc.subjectschool inspectors and auditorsen_US
dc.subjectnotebooksen_US
dc.subjectintraneten_US
dc.subjectinformation systemsen_US
dc.subjectInspIS (Inspectional Information System)en_US
dc.subjectdata collectionen_US
dc.titleVyužití ICT zaměstnanci krajských inspektorátů ČŠI v inspekční prácics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148262
dc.title.translatedUtilization of ICT in inspection work of CSI regional inspectorates' employeesen_US
dc.contributor.refereeLisnerová, Romana
dc.identifier.aleph001777309
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce je zmapování využívaných informačních a komunikačních technologií v krajských inspektorátech České školní inspekce a zjištění, zda informační a komunikační technologie nějakým způsobem změnily činnost pracovníků krajských inspektorátů po určitém období. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů z oblasti informačních a komunikačních technologií. Další část je věnována charakteristice, činnosti a organizační struktuře České školní inspekce a využívání ICT zaměstnanci inspektorátů před rokem 2006 a po tomto období. Ve výzkumné části jsou analyzovány výsledky výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením mezi školními inspektory a kontrolními pracovníky, kteří u ČŠI pracovali již před rokem 2006 a pracují dosud. Výzkum je doplněn řízenými rozhovory s řediteli inspektorátů. Závěrečná část shrnuje výsledky výzkumu a formuluje návrhy na zkvalitnění využívání informačních a komunikačních technologií v inspekční práci ve formě doporučení pro management inspektorátů. KLÍČOVÁ SLOVA: Česká školní inspekce, informační a komunikační technologie, informační společnost, školní inspektoři a kontrolní pracovníci, notebooky, intranet, informační systémy, InspIS (inspekční informační systém), sběr datcs_CZ
uk.abstract.enThe aim of thesis is to map information and communication technologies used in regional inspectorates of the Czech School Inspectorate and to find out, whether information and communication technologies have changed the activities of regional inspectorates staff to any extent during a certain period of time. The theoretical section summarizes theoretical findings concerning fundamental terms in the field of information and communication technologies. Other part is dedicated to the characteristics, activities and organizational structure of the Czech School Inspectorate as well as to the utilization of ICT technologies by inspectorates staff before 2006 and after this period of time. The research section presents an analysis of the research outcomes based on a questionnaire survey conducted among those inspectors and auditors who have been working for the CSI since 2006 until present. The survey is complemented by a structured interview with regional inspectorate directors. The final section summarizes the research outcomes and formulates suggestions for quality improvements in utilization of information and communication technologies in inspection work in the form of recommendations for management of the inspectorates. KEYWORDS: Czech School Inspectorate, information and communication technology,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017773090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV