dc.contributor.advisor | Smetáčková, Irena | |
dc.creator | Šorfová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T10:28:17Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T10:28:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/62168 | |
dc.description.abstract | Fenomén vulgarity je téma velmi diskutované a zajímavé, avšak poměrně málo vědecky prozkoumané. V této práci bych se chtěla věnovat mapování vulgárních gest mezi dospívajícími- pubescenty a adolescenty v ČR. Cílem je posoudit odlišnosti ve vnímání a vyjadřování vulgarity neverbálně prostřednictvím gest mezi 1)chlapci a dívkami 2) pubescenty a adolescenty. Skupiny budou porovnávány na základě četnosti, formy a významu používání vulgárních gest. K tomu byl sestaven dotazník obsahující uzavřené-polouzavřené a otevřené otázky, doprovázené obrazovým materiálem. Vzorek respondentů je složen ze dvou skupin dospívajících ve věku 1) 13 - 15 let a 2) 16 - 17 let, kteří byli ochotni spolupracovat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Vulgarity is becoming to be an increasingly discussed and interesting topic, although not deeply explored by science. This thesis includes a survey focused on vulgar gestures. The main objective is to compare differences in perception and expression of non verbal vulgarisms- gestures among 1) boys and girls 2) two different teenage groups, in terms of frequency, form and purpose of using the gestures. I mainly use a closed, semi-closed or open questions in the questionnaire, which also includes a parallel presentation of each gesture. A sample of respondents is composed of to groups of teenagers at the age of 1) 13 - 15 and 2) 16 - 17 - who are willing to participate. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | neverbální vulgarita | cs_CZ |
dc.subject | neverbální komunikace | cs_CZ |
dc.subject | gesto | cs_CZ |
dc.subject | výraz | cs_CZ |
dc.subject | gender | cs_CZ |
dc.subject | non-verbal vulgarity | en_US |
dc.subject | non-verbal communication | en_US |
dc.subject | gesture | en_US |
dc.subject | expression | en_US |
dc.subject | gender | en_US |
dc.title | Vnímání a vyjadřování neverbální formy vulgarity v kontextu genderu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-09-04 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 121631 | |
dc.title.translated | Perception and expression of non-verbal vulgarity in context of gender | en_US |
dc.contributor.referee | Novotná, Hana | |
dc.identifier.aleph | 001847879 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie a speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology and Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Fenomén vulgarity je téma velmi diskutované a zajímavé, avšak poměrně málo vědecky prozkoumané. V této práci bych se chtěla věnovat mapování vulgárních gest mezi dospívajícími- pubescenty a adolescenty v ČR. Cílem je posoudit odlišnosti ve vnímání a vyjadřování vulgarity neverbálně prostřednictvím gest mezi 1)chlapci a dívkami 2) pubescenty a adolescenty. Skupiny budou porovnávány na základě četnosti, formy a významu používání vulgárních gest. K tomu byl sestaven dotazník obsahující uzavřené-polouzavřené a otevřené otázky, doprovázené obrazovým materiálem. Vzorek respondentů je složen ze dvou skupin dospívajících ve věku 1) 13 - 15 let a 2) 16 - 17 let, kteří byli ochotni spolupracovat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Vulgarity is becoming to be an increasingly discussed and interesting topic, although not deeply explored by science. This thesis includes a survey focused on vulgar gestures. The main objective is to compare differences in perception and expression of non verbal vulgarisms- gestures among 1) boys and girls 2) two different teenage groups, in terms of frequency, form and purpose of using the gestures. I mainly use a closed, semi-closed or open questions in the questionnaire, which also includes a parallel presentation of each gesture. A sample of respondents is composed of to groups of teenagers at the age of 1) 13 - 15 and 2) 16 - 17 - who are willing to participate. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018478790106986 | |