Zobrazit minimální záznam

HAPPYneuron Programme Efectivity
dc.contributor.advisorPreiss, Marek
dc.creatorKopecká, Martina
dc.date.accessioned2017-05-26T10:24:38Z
dc.date.available2017-05-26T10:24:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62148
dc.description.abstract4 Abstrakt Efektivita programu HAPPYneuron Bakalářská práce je koncipována jako výzkumný projekt zkoumající efektivitu tréninku počítačové kognitivní stimulace, který trval po šest měsíců u několika desítek žáků Základních škol v Plzeňském kraji. Cílem výzkumného projektu bylo nejen ověření efektivity počítačového programu kognitivní stimulace ve smyslu zvýšení školní úspěšnosti, ale také zkoumání vlivu tréninku na aktivity každodenního života a na vztah dítěte a rodičů. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a empirické. Teoretická část si klade za cíl představit hlavní myšlenky, trendy a výzkumy mj. v oblasti tréninku pracovní paměti u dětí (a také u dětí vykazující příznaky ADHD1) v rámci trénování programu počítačové kognitivní stimulace. V empirické části je popsán cíl, výzkumné otázky projektu této bakalářské práce a metodika. Dotazníkové metody k posouzení stavu dítěte byly předkládány rodičům a učitelům dětí před a po zahájení tréninku. Ani u jedné testové metody jsme nezískali statisticky signifikantní rozdíly ve výsledcích udávaných před tréninkem a po tréninku. Také u hodnocení vztahu rodičů s dítětem nebyly získány statisticky signifikantní rozdíly ve výsledcích před a po tréninku. Výsledky, které jsme ve výzkumném projektu získali z dat hodnocení rodičů a učitelů, nemohou...cs_CZ
dc.description.abstractThe HAPPYneuron Programme Effectivity The bachelor thesis is designed as a research project. This research tries to explore the effectivity of computer cognitive stimulation programme. The Basic School pupils (located in Pilsen region) participated this research, they had been training this programme for six months. The aim of this research project is a verification of effectivity of cognitive computer programme stimulation (it can cause the school results improvement, daily life activities and relationship with parents). The thesis is divided into two main parts - theoretical and empirical. The theoretical part deals with the main trends and researchs in this area. The empirical part describes the aim of the research project, research questions, the metodology, data collection etc. Data for this research were collected from parents and teacher before and after the training. The results were not statistically significant and we can not confirm the effectivity of this programme of cognitive stimulation. The Canadian ADHD Resource Alliance scales (the translations to Czech langure) are the indivisible part of this thesis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpočítačová kognitivní stimulacecs_CZ
dc.subjectpočítačový program HAPPYneuroncs_CZ
dc.subjectžáci s ADHDcs_CZ
dc.subjectposuzovací škály ADHDcs_CZ
dc.subjectzlepšení školního výkonucs_CZ
dc.subjectCogmed Working Memory Trainingcs_CZ
dc.subjectcomputer cognitive stimulationen_US
dc.subjectHAPPYneuron PC programmeen_US
dc.subjectstudents with AHDH synen_US
dc.subjectADHD rating scalesen_US
dc.subjectschool results improvementen_US
dc.subjectCogmed Working Memory Trainingen_US
dc.titleEfektivita programu HAPPYneuroncs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-05
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId121426
dc.title.translatedHAPPYneuron Programme Efectivityen_US
dc.contributor.refereeBartošková, Magda
dc.identifier.aleph001848169
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.cs4 Abstrakt Efektivita programu HAPPYneuron Bakalářská práce je koncipována jako výzkumný projekt zkoumající efektivitu tréninku počítačové kognitivní stimulace, který trval po šest měsíců u několika desítek žáků Základních škol v Plzeňském kraji. Cílem výzkumného projektu bylo nejen ověření efektivity počítačového programu kognitivní stimulace ve smyslu zvýšení školní úspěšnosti, ale také zkoumání vlivu tréninku na aktivity každodenního života a na vztah dítěte a rodičů. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a empirické. Teoretická část si klade za cíl představit hlavní myšlenky, trendy a výzkumy mj. v oblasti tréninku pracovní paměti u dětí (a také u dětí vykazující příznaky ADHD1) v rámci trénování programu počítačové kognitivní stimulace. V empirické části je popsán cíl, výzkumné otázky projektu této bakalářské práce a metodika. Dotazníkové metody k posouzení stavu dítěte byly předkládány rodičům a učitelům dětí před a po zahájení tréninku. Ani u jedné testové metody jsme nezískali statisticky signifikantní rozdíly ve výsledcích udávaných před tréninkem a po tréninku. Také u hodnocení vztahu rodičů s dítětem nebyly získány statisticky signifikantní rozdíly ve výsledcích před a po tréninku. Výsledky, které jsme ve výzkumném projektu získali z dat hodnocení rodičů a učitelů, nemohou...cs_CZ
uk.abstract.enThe HAPPYneuron Programme Effectivity The bachelor thesis is designed as a research project. This research tries to explore the effectivity of computer cognitive stimulation programme. The Basic School pupils (located in Pilsen region) participated this research, they had been training this programme for six months. The aim of this research project is a verification of effectivity of cognitive computer programme stimulation (it can cause the school results improvement, daily life activities and relationship with parents). The thesis is divided into two main parts - theoretical and empirical. The theoretical part deals with the main trends and researchs in this area. The empirical part describes the aim of the research project, research questions, the metodology, data collection etc. Data for this research were collected from parents and teacher before and after the training. The results were not statistically significant and we can not confirm the effectivity of this programme of cognitive stimulation. The Canadian ADHD Resource Alliance scales (the translations to Czech langure) are the indivisible part of this thesis. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990018481690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV