Zobrazit minimální záznam

Education for people with autism spectrum disorder in the Czech Republic
dc.contributor.advisorProcházková, Jana
dc.creatorŽilincová, Hana
dc.date.accessioned2017-05-26T10:02:25Z
dc.date.available2017-05-26T10:02:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62028
dc.description.abstractTato práce se zabývá vzděláváním dětí s autismem. V teoretické části je rozdělena do deseti kapitol, kde představuje historii autismu, poruchy autistického spektra a diagnostiku poruch autistického spektra. Dále se zaměřuje na triádu problémových oblastí, které zahrnují komunikaci, sociální chování a představivost. Další kapitola se zabývá vzděláváním dětí s autismem. Poslední kapitola se skládá z metod vzdělávání dětí s autismem. V praktické části je představen výzkum, který byl proveden pomocí dotazníku. Dále jsou v této části uvedeny rozhovory s odborníky, zabývajícími se poruchami autistického spektra a rozhovory s pedagogickými asistenty.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the education of autistic children. It is divided into ten chapters where further presents the history of autism, autistic spectrum disorders division, the diagnosis of autistic spectrum disorders, then focuses on the triad problem areas, which include communication, social behavior and imagination. Another chapter deals with the education of children with autism. The last chapter consists of methods for educating children with autism. In the practical part presents research that I conducted using a questionnaire. Furthermore, there are some interviews with experts on autism and teaching assistants.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectAspergerův syndromcs_CZ
dc.subjectAtypický autismuscs_CZ
dc.subjectDětský autismuscs_CZ
dc.subjecthandicapcs_CZ
dc.subjectporuchy autistického spektracs_CZ
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectAsperger syndromeen_US
dc.subjectatypical autismen_US
dc.subjectAutismen_US
dc.subjecthandicapen_US
dc.subjectautistic spectrum disordersen_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.titleVzdělávání osob s poruchou autistického spektra v ČRcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-08
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId150633
dc.title.translatedEducation for people with autism spectrum disorder in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeVágnerová, Marie
dc.identifier.aleph002006199
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá vzděláváním dětí s autismem. V teoretické části je rozdělena do deseti kapitol, kde představuje historii autismu, poruchy autistického spektra a diagnostiku poruch autistického spektra. Dále se zaměřuje na triádu problémových oblastí, které zahrnují komunikaci, sociální chování a představivost. Další kapitola se zabývá vzděláváním dětí s autismem. Poslední kapitola se skládá z metod vzdělávání dětí s autismem. V praktické části je představen výzkum, který byl proveden pomocí dotazníku. Dále jsou v této části uvedeny rozhovory s odborníky, zabývajícími se poruchami autistického spektra a rozhovory s pedagogickými asistenty.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the education of autistic children. It is divided into ten chapters where further presents the history of autism, autistic spectrum disorders division, the diagnosis of autistic spectrum disorders, then focuses on the triad problem areas, which include communication, social behavior and imagination. Another chapter deals with the education of children with autism. The last chapter consists of methods for educating children with autism. In the practical part presents research that I conducted using a questionnaire. Furthermore, there are some interviews with experts on autism and teaching assistants.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990020061990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV