Show simple item record

Methods for solving differential equations
dc.contributor.advisorStaněk, Jakub
dc.creatorZadražil, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-26T09:24:07Z
dc.date.available2017-05-26T09:24:07Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61834
dc.description.abstractCílem práce je představit čtenáři základní metody řešení obyčejných diferenciálních rovnic. Pro názornost jsou zvolené metody demonstrovány na řešených úlohách, z nichž některé mají praktický charakter. Text se snaží být přátelský i k neodbornému uživateli, proto upřednostňuje slovní projev před hromaděním matematických výrazů. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých škol a středoškolští pedagogové vedoucí výběrové semináře z matematiky. Základním předpokladem pro proniknutí do předkládané látky je znalost pojmů derivace, určitý a neurčitý integrál. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this work is to introduce some elementary methods of solving ordinary differential equations to the reader. These methods are then exemplified by means of using solved samples and particular illustrations from practice. The text intends to be friendly to an inexpert user, therefore it prefers verbal expressions to accumulation of mathematic expressions. The target groups are university students and secondary school teachers who teach optional seminars of mathematic. The knowledge of derivatives, definite and indefinite integrals is required to understand this text. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectobyčejné diferenciální rovnicecs_CZ
dc.subjectaplikace diferenciálních rovniccs_CZ
dc.subjectřešené diferenciální rovnicecs_CZ
dc.subjectordinary differential equationsen_US
dc.subjectapplication of differential equationsen_US
dc.subjectsolved differential equationsen_US
dc.titleMetody řešení diferenciálních rovniccs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-18
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId158716
dc.title.translatedMethods for solving differential equationsen_US
dc.contributor.refereeSlavík, Antonín
dc.identifier.aleph002035740
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysics Directed Towards Educationen_US
thesis.degree.programFyzikacs_CZ
thesis.degree.programPhysicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzika zaměřená na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysics Directed Towards Educationen_US
uk.degree-program.csFyzikacs_CZ
uk.degree-program.enPhysicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je představit čtenáři základní metody řešení obyčejných diferenciálních rovnic. Pro názornost jsou zvolené metody demonstrovány na řešených úlohách, z nichž některé mají praktický charakter. Text se snaží být přátelský i k neodbornému uživateli, proto upřednostňuje slovní projev před hromaděním matematických výrazů. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých škol a středoškolští pedagogové vedoucí výběrové semináře z matematiky. Základním předpokladem pro proniknutí do předkládané látky je znalost pojmů derivace, určitý a neurčitý integrál. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this work is to introduce some elementary methods of solving ordinary differential equations to the reader. These methods are then exemplified by means of using solved samples and particular illustrations from practice. The text intends to be friendly to an inexpert user, therefore it prefers verbal expressions to accumulation of mathematic expressions. The target groups are university students and secondary school teachers who teach optional seminars of mathematic. The knowledge of derivatives, definite and indefinite integrals is required to understand this text. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV