Zobrazit minimální záznam

The Quoridor Game variant for three players
Implementace hry Quoridor ve variantě pro tři hráče
dc.contributor.advisorPangrác, Ondřej
dc.creatorBečvarová, Lucia
dc.date.accessioned2017-05-26T09:23:09Z
dc.date.available2017-05-26T09:23:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61829
dc.description.abstractQuoridor je hra dvou hráčů, cílem které je dostat svou figurku z jedné strany hrací plochy na druhou. Hra je stížená možností prodlužovat cestu soupeře kladením překážek. Tahle práce řeší rozšířenou variantu pro tři hráče. Rozebírá možnosti vytváření umělé inteligence téhle hry. Počítačový protivník je naprogramován pomocí algoritmu Maxn na nalezení optimálního tahu. Vytvořené řešení poskytuje aplikaci, v které může uživatel hrát hru proti třem úrovním protihráčů.cs_CZ
dc.description.abstractQuoridor is a 2-player board game. Its objective is to get the player's pawn to the opposite side of the game board from which it begins. The difficulty of this game is increased by the possibility of prolonging the opponent's path by placing walls. This thesis focuses on the variant for three players. It discusses the options of creating an artificial intelligence for this game. The computer opponent is programmed using the Maxn algorithm for finding the optimal move. The solution provides an application which allows the user to play the game against three levels of opponents.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectquoridorcs_CZ
dc.subjecthrycs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectquoridoren_US
dc.subjectgameen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.titleImplementace hry Quoridor ve variantě pro tři hráčesk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-15
dc.description.departmentComputer Science Institute of Charles Universityen_US
dc.description.departmentInformatický ústav Univerzity Karlovycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId155064
dc.title.translatedThe Quoridor Game variant for three playersen_US
dc.title.translatedImplementace hry Quoridor ve variantě pro tři hráčecs_CZ
dc.contributor.refereeVeselý, Pavel
dc.identifier.aleph002006613
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Informatický ústav Univerzity Karlovycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Computer Science Institute of Charles Universityen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csQuoridor je hra dvou hráčů, cílem které je dostat svou figurku z jedné strany hrací plochy na druhou. Hra je stížená možností prodlužovat cestu soupeře kladením překážek. Tahle práce řeší rozšířenou variantu pro tři hráče. Rozebírá možnosti vytváření umělé inteligence téhle hry. Počítačový protivník je naprogramován pomocí algoritmu Maxn na nalezení optimálního tahu. Vytvořené řešení poskytuje aplikaci, v které může uživatel hrát hru proti třem úrovním protihráčů.cs_CZ
uk.abstract.enQuoridor is a 2-player board game. Its objective is to get the player's pawn to the opposite side of the game board from which it begins. The difficulty of this game is increased by the possibility of prolonging the opponent's path by placing walls. This thesis focuses on the variant for three players. It discusses the options of creating an artificial intelligence for this game. The computer opponent is programmed using the Maxn algorithm for finding the optimal move. The solution provides an application which allows the user to play the game against three levels of opponents.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Informatický ústav Univerzity Karlovycs_CZ
dc.identifier.lisID990020066130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV