dc.contributor.advisor | Mojžíšová, Jarmila | |
dc.creator | Odehnalová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T08:53:00Z | |
dc.date.available | 2017-05-26T08:53:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/61673 | |
dc.description.abstract | Téma bakalářské práce "Autorita učitele pohledem žáka" v úvodu osvětluje důvody, které autora inspirovaly k tomuto výběru. Celý život člověka je protkán autoritami, nejen jako součástí rodiny, ale také v pracovním prostředí a v neposlední řadě autorita v rámci školy. Autorita je nezbytná a všudypřítomná v existenci celé lidské společnosti. Bližší specifikace je vysvětlena v teoretické části v kapitolách: "Autorita" a "Definice autority". Praktická část zdůvodňuje, že přesto, že odpovědi na otázky dává samotný stav dnešního pohledu na statut učitele obecně, na školství celkově - autority a obrazu úrovně učitelského postu v komplexním vnímání široké veřejnosti, je jednou z nejlepších technik výzkumu pohledu žáků na jakékoliv téma: dotazníkové šetření. Představuje školu, jako instituci, na jejíž studenty má v dané problematice pohled nejen rodičů, zákonných zástupců, členů rodiny ale celé společnosti zásadní vliv. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The theme of this thesis "The teacher's autority from the pupil's perspective" in the introduction explains the reasons that inspired the author to this choice. The whole life of man is interwoven with the authorities, not only as a part of the family, but also in the work environment and, last but not least, the authority within the school. The authority is necessary and ubiquitous in the existence of the whole human society. More detailed specification is explained in the theoretical part of the chapter, "authority" and "Definition of authority." The practical part gives reasons for, that although, that the answers to the questions are given on status retrospect the status of teachers in general, the overall education - authority and image-level teaching post in a complex perception of the general public, is the questionnaire investigation one of the best techniques of research point of view of students on any subject. Represents the school, as an institution, where the view of parents, legal guardians, family members, but also the whole society, has in this issue a major impact on students. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Autorita | cs_CZ |
dc.subject | učitel | cs_CZ |
dc.subject | žák | cs_CZ |
dc.subject | třída | cs_CZ |
dc.subject | základní škola | cs_CZ |
dc.subject | chování | cs_CZ |
dc.subject | učení | cs_CZ |
dc.subject | výchova | cs_CZ |
dc.subject | přirozená autorita | cs_CZ |
dc.subject | respekt | cs_CZ |
dc.subject | metoda | cs_CZ |
dc.subject | Authority | en_US |
dc.subject | teacher | en_US |
dc.subject | pupil | en_US |
dc.subject | class | en_US |
dc.subject | elementary school | en_US |
dc.subject | behaviour | en_US |
dc.subject | teaching | en_US |
dc.subject | upbringing | en_US |
dc.subject | natural authority | en_US |
dc.subject | respect | en_US |
dc.subject | method | en_US |
dc.title | Autorita učitele pohledem žáka | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-05-21 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 106209 | |
dc.title.translated | Teacher's authority from the pupil's perspective | en_US |
dc.contributor.referee | Nováková, Daniela | |
dc.identifier.aleph | 001779237 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | French Language oriented at education - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | French Language oriented at education - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Téma bakalářské práce "Autorita učitele pohledem žáka" v úvodu osvětluje důvody, které autora inspirovaly k tomuto výběru. Celý život člověka je protkán autoritami, nejen jako součástí rodiny, ale také v pracovním prostředí a v neposlední řadě autorita v rámci školy. Autorita je nezbytná a všudypřítomná v existenci celé lidské společnosti. Bližší specifikace je vysvětlena v teoretické části v kapitolách: "Autorita" a "Definice autority". Praktická část zdůvodňuje, že přesto, že odpovědi na otázky dává samotný stav dnešního pohledu na statut učitele obecně, na školství celkově - autority a obrazu úrovně učitelského postu v komplexním vnímání široké veřejnosti, je jednou z nejlepších technik výzkumu pohledu žáků na jakékoliv téma: dotazníkové šetření. Představuje školu, jako instituci, na jejíž studenty má v dané problematice pohled nejen rodičů, zákonných zástupců, členů rodiny ale celé společnosti zásadní vliv. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The theme of this thesis "The teacher's autority from the pupil's perspective" in the introduction explains the reasons that inspired the author to this choice. The whole life of man is interwoven with the authorities, not only as a part of the family, but also in the work environment and, last but not least, the authority within the school. The authority is necessary and ubiquitous in the existence of the whole human society. More detailed specification is explained in the theoretical part of the chapter, "authority" and "Definition of authority." The practical part gives reasons for, that although, that the answers to the questions are given on status retrospect the status of teachers in general, the overall education - authority and image-level teaching post in a complex perception of the general public, is the questionnaire investigation one of the best techniques of research point of view of students on any subject. Represents the school, as an institution, where the view of parents, legal guardians, family members, but also the whole society, has in this issue a major impact on students. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017792370106986 | |