Zobrazit minimální záznam

Education and innovation with the support of ICT in kindergartens
dc.contributor.advisorSvoboda, Petr
dc.creatorZáhumenská, Michaela
dc.date.accessioned2017-05-26T08:49:11Z
dc.date.available2017-05-26T08:49:11Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61654
dc.description.abstractZávěrečná bakalářská práce předkládá v teoretické části poznatky z oblasti vzdělávání v mateřské škole s podporou informačních a komunikačních technologií. Sleduje možnosti využití, které jí dává rámcový vzdělávací plán, popisuje roli pedagoga a ředitele školy. Okrajově se dotýká i podpory ze strany státních institucí zejména České školní inspekce. Vysvětluje pojem inovace ve vzdělávání, pojednává o situaci v zahraničí a případných rizicích využívání moderních technologií v mateřské škole. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření sleduje roli ředitele mateřské školy v procesu implementace informačních a komunikačních technologií do výchovně vzdělávacího procesu mateřské školy, zjišťuje jaké informační a komunikační technologie se ve vybraných mateřských školách skutečně používají. V otevřených otázkách zjišťuje názory ředitelů na jejich plány s pořízením nových technologií, zkušenosti se využíváním stávajících a také názorů na největší a nečastější překážky v zařazení do výchovně vzdělávacího procesu.cs_CZ
dc.description.abstractThe final bachelor's thesis presents in its theoretical part knowledge in the field of education in kindergarten with the support of information and communication technologies. It follows the possibilities of implication given by a general educational plan, describes the role of the teacher and the kindergarten principal. Marginally it deals with the support of the state institutions, especially the Czech School Inspectorate. The thesis explains the concept of innovation in education, discusses the situation abroad and the potential risks of using modern technology in kindergarten. The practical part, through a questionnaire survey, monitors the role of the kindergarten principal in the process of implementation of information and communication technologies in the educational process of kindergarten; it identifies which information and communication technologies are actually in use in selected kindergartens. In open-ended questions it has an ambition to seek the views of the kindergarten principals on their plans for the acquisition of new technologies, their experience with using the existing technologies and also their views on the largest and most common barriers to include new technologies in the educational process.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávání a inovace s podporou ICT v mateřských školáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-05-30
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId148327
dc.title.translatedEducation and innovation with the support of ICT in kindergartensen_US
dc.contributor.refereeVoda, Jan
dc.identifier.aleph001779580
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZávěrečná bakalářská práce předkládá v teoretické části poznatky z oblasti vzdělávání v mateřské škole s podporou informačních a komunikačních technologií. Sleduje možnosti využití, které jí dává rámcový vzdělávací plán, popisuje roli pedagoga a ředitele školy. Okrajově se dotýká i podpory ze strany státních institucí zejména České školní inspekce. Vysvětluje pojem inovace ve vzdělávání, pojednává o situaci v zahraničí a případných rizicích využívání moderních technologií v mateřské škole. Praktická část prostřednictvím dotazníkového šetření sleduje roli ředitele mateřské školy v procesu implementace informačních a komunikačních technologií do výchovně vzdělávacího procesu mateřské školy, zjišťuje jaké informační a komunikační technologie se ve vybraných mateřských školách skutečně používají. V otevřených otázkách zjišťuje názory ředitelů na jejich plány s pořízením nových technologií, zkušenosti se využíváním stávajících a také názorů na největší a nečastější překážky v zařazení do výchovně vzdělávacího procesu.cs_CZ
uk.abstract.enThe final bachelor's thesis presents in its theoretical part knowledge in the field of education in kindergarten with the support of information and communication technologies. It follows the possibilities of implication given by a general educational plan, describes the role of the teacher and the kindergarten principal. Marginally it deals with the support of the state institutions, especially the Czech School Inspectorate. The thesis explains the concept of innovation in education, discusses the situation abroad and the potential risks of using modern technology in kindergarten. The practical part, through a questionnaire survey, monitors the role of the kindergarten principal in the process of implementation of information and communication technologies in the educational process of kindergarten; it identifies which information and communication technologies are actually in use in selected kindergartens. In open-ended questions it has an ambition to seek the views of the kindergarten principals on their plans for the acquisition of new technologies, their experience with using the existing technologies and also their views on the largest and most common barriers to include new technologies in the educational process.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990017795800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV